6 Temmuz 2013

H&M: Bu şıklığı seviyorum!

Merhaba,
Sizi bilmem ama ben tam bir H&M tutkunuyum!
Türkiye'de mağaza sayısı kısıtlı olduğu için üzülürken evimin hemen yanıbaşındaki Brandium alışveriş merkezinde bir tane açılması beni nasıl mutlu etti anlatamam!
Hemen hemen her hafta uğrayıp neler geldiğine bakıyorum. Bilenler bilir, elbiseleri, bluzları, aksesuarları ve iç çamaşırlarıyla H&M çok farklıdır ve tarzı bilinen bir çok markadan daha hoştur!


Yatağımın üzerine boylu boyunca uzanmış bu güzel elbiseyi işyerinde bir arkadaşımın üzerinde görünce adeta çarpıldım. Tabi hemen nerden aldığını sordum. Meğer bu tatlı elbise H&M'miş ve bizim Brandium'dan almış. Onun da gözlerinin için parlıyordu elbiseyi alışını anlatırken!
Durur muyum hemen o akşam koşa koşa mağazaya gittim ve son kalan 36 bedeni kaptım!
 Bir yaz akşamı,Bodrum ya da Cunda'da belki başka bir tatil mekanındasınız, bronz teninizde bu elbisenin nasıl durduğunu bir düşünsenize! Altına da güzelim İtalyan işi sandaletlerimi giyersem ne süper olur! Ben şimdi bu hayallerle bir dahaki tatilimi bekliyorum, H&M seni seviyorum!

Not: Elbise askısı kendi dizaynım olup ahşap boyama ve peçete tekniği kullanarak ellerimle yapmıştım :)
Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

8 yorum

  1. Merhaba Deniz, yaz için bu tip elbiseler hem çok rahat hem de çok şirin,bir de çok masum, uçuş uçuş bir havası var. Bayıldım doğrusu. Güle güle kullan.Askı da çok tatlı olmuş ellerine sağlık. Sevgilerle...

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim, ben de bayıldım! Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. elbisen çok güzelmiş bayıldımm :) güle güle kullan. keşke eskişehirde de h&m olsa :(

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim. Eskişehir de çok güzel ve büyük bir il, belki oraya da mağaza açılabilir bir gün. Umarım açılır, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. Anadolu yakasında tek h&m brandium'un bende müdavimiyim canım.bizim yakadaki h&m'lerin artması dileğiyle:)

    YanıtlaSil
  6. Aa ne güzel! O zaman bir gün karşılaşabiliriz ben de Doruk'u sıkıştırabilirim :))

    YanıtlaSil
  7. Gule gule guzel gunlerde giymen dilegiyle. İzmir'de hala H&M yok :( ancak yurtdisina ciktigim zaman alabiliyorum. Elbiseye de bayildim bu arada;)

    YanıtlaSil
  8. Çok teşekkür ederim ben de ilk görüşte aşık oldum bu elbiseye:)
    Umarım güzel İzmir'e de bir tane H&M açılır:)
    Ben de Italya'dakinde cok guzel seyler bulmustum:)

    YanıtlaSil

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0