16 Temmuz 2013

Lezzet Durağınız: Ulubey Mantı


Merhaba,
Umarım güzel bir hafta geçiriyorsunuzdur.
Ben güzel ve hareketli geçen hafta sonunun ardından ufak bir adaptasyon sorunu yaşıyorum ama yine de keyifliyim.
Pazar günü kuzenimle Bağdat Caddesi'ndeydik. Güzel havada bol bol gezdik ve alışveriş yaptık. Haliyle yorulduk ve acıkınca da Ulubey Mantı'ya gittik. Ulubey Mantı, Etiler'deki yerinden sonra Bağdat Caddesi'nde de bir yer açtı ve böylece biz Anadolu yakası sakinlerini de lezzetli yemeklerinden mahrum bırakmadı.
Menü sadece mantıyla sınırlı değil, çiğ böreği ve etli yaprak sarması da harika.
Etiler'de Nispetiye Cad. üzerinde Huzurevi'nin karşısında ve Bağdat Cad. Şaşkınbakkal'da hizmet veriyorlar. Yok ben evden çıkamam derseniz yemeksepeti'nden de sipariş verebilirsiniz.
Temiz, güleryüzlü ve leziz bir mekan arıyorsanız Ulubey Mantı'yı kesinlikle tavsiye ederim.
Afiyet olsun.

Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

1 yorum

  1. Merhabalar,
    Bloğunuzu yeni keşfettim ve çok beğendim. Sizi izlemeye aldım :)) Bana da beklerim: http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    İzmir'den kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0