30 Temmuz 2013

Wishing Beauty'ye Konuk Oldum


Merhabalar,

Header tanıdık değil mi?
Çok severek takip ettiğim ve kendisiyle bir çok ortak yanım olan sevgili Dilek'in bloğu Wishing Beauty'nin header'ı..Kendisi tüm nezaketiyle beni bloğuna konuk etti ve edebiyattan konuştuk.
Ben de takipçilerimle bu güzel sohbeti paylaşmak istedim, hem bu güzel bloğu tanımanız hem de konuk yazar olduğum yazıyı okumanız için bloğunu ziyaret edebilirsiniz. Umarım keyif alırsınız. Çok sevgiler.
http://wishingbeauty.blogspot.com/2013/07/denizin-sarks-ile-tansmaya-hazr-msnz.html

Kendisine konuk severliği ve güzel sözleri için çok teşekkür ederim..
Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

11 yorum

  1. Söyleşinizi keyifle okudum çok özendim. Blog yazmaya başlıyorum bende.. :)

    YanıtlaSil
  2. Beğenmene çok sevindim, bloğun olduğunda mutlaka haber ver olur mu, sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. güzel bir sohbet olmuş :) güzel bloglarla tanışmamıza vesile olduğunuz için teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  4. Bu header evet tanıdık:)Sanırım ben yapmıştım.( :))
    Çok güzel bir yazı, severek okudum. Seni tanımak her haliyle eğlenceli oluyor. Wishing gerçekten güzel sorular sormuş, sen de harika yanıtlar vermişsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Headerların her yerde tanınıyor gercekten:)
      Çok teşekkür ederim canım ben de güzel sözlerinizle ve sizleri tanıdıkça daha mutlu oluyorum:)

      Sil
  5. Denizcim seni tanıdığıma çok sevindim.Bu keyifli edebiyat sohbetinden bende çok keyif aldım.Güzel yorumları görüp okuyucularında beğenmelerine bir o kadar sevindim canım:) İyiki yapmışız bu güzel sohbeti:) Güzel sözlerin için teşekkürler.Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Söyleşinize bayıldım. Böyle bir şeyi bir gün bende yapmak isterim sizinle. Banada beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim davetinize, memnuniyetle, sevgiler..

      Sil
  7. kendinizi tanıtırken seçtiğiniz kelimeler dikkatimi çekti.Eğlenceli birisiniz.
    Edebiyat sohbetiniz çok güzeldi.Aldığınız keyifi okuyanada yansıtmışsınız.
    http://seleninevcilikhayati.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim edebiyat eğlenceliyse güzeldir;) sevgilerimle:)

      Sil

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0