13 Temmuz 2013

Tokat Gibi Bir Film: Sen Dünyaya Gelmeden


Merhaba,
Geçen hafta sonu izlediğim ve beni çok etkileyen filmlerden biri Sergio Castellitto'nun yönettiği "Sen Dünyaya Gelmeden" orjinal adıyla "Twice Born" en orjinal adıyla "Venuto Al Mondo" filmiydi.
Bir Penelope Cruz hayranı olarak filmi izlemekte gecikmiştim.Üstelik Saadet Işıl Aksoy'un da filmde olması iyice meraklanmama neden olmuştu. Nihayet izledim.
Film Margaret Mazzantini'nin romanında uyarlanmış. Başrollerinde Penelope Cruz ve Emile Hirsch var. Film temelinde Bosna Savaşı'nı, orada yaşananları ve birbirine aşık çocuk sahibi olmak isteyen iki insanın yaşadığı acıları konu ediniyor. Oldukça sürükleyici, iç acıtan ve travmatik bir film, öyle ki ağlamaktan yüzüm şişti. Ama kesinlikle izlenmesi gereken çok önemli bir film.
Saadet Işıl Aksoy'un da oyunculuğu görülmeye değer. Müziklerse harika!
İzleyin pişman olmayacaksınız..
Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

10 yorum

  1. canım,çok güzel bir filme benziyor.ismini not aldım izlenecekler arasına:)

    YanıtlaSil
  2. Çok merak ettim .Boyle filmlere bayılırım:) Bloguma beklerim canım henuz yeni ama ...
    http://mervelil.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Filme merakım arttı, hemen listeme aldım :)

    YanıtlaSil
  4. http://nurhilalonur.blogspot.com/ bende bloğuma beklerim sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. İzleyeceklerimin en başında bu film geliyor ama bir türlü denk getiremedim, sonrasında da unuttum gitti. Teşekkür ederim Deniz, bu yazı ile hatırladım (:

    YanıtlaSil
  6. Benim de çok merak ettiğim bir film, özellikle SIA.
    Paylaşım için teşekkürler.
    Ben de henüz çok yeni olan ve yeni yeni geliştirmeye çalıştığım bloguma beklerim: ortaboypopcorn.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Ben de çok etkilenmiştim bu filmde.Ülkeler arası olanlar en çok vatandaşlara zarar veriyor işte..

    YanıtlaSil

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0