21 Temmuz 2013

Eskrim Okulu'nda Lezzet Molası: Kafe Flöre

Merhaba,
Eskrim Okulu Kadıköy'deki mekanında yetişkin ve çocuk eskrimcilerle çalışmalarına son sürat devam ediyor.
Bu spora aşık biri olarak ben de (her ne kadar bu aralar dersleri biraz asmış olsam da) Eskrim Okulu'nun bir öğrencisiyim. Tabii ki iyi bir öğrenci miyim kötü mü onu Ateş Hoca'ya sormak gerekiyor.
Eskrimle ilgili daha önce bir yazı yazmıştım. Buradan okuyabilirsiniz.
Bu resimde gördüğünüz büyük eskrimci bendeniz :)


Neyse benden ve ne kadar süper bir eskrimci olduğumdan bahsetmeyelim :)
Bugün size Eskrim Okulu'nun içinde sevgili Hocam Ateş Yaylıoğlu'nun açtığı Kafe Flöre'den bahsetmek istiyorum. Dün kendisini ziyaret ettiğimde gördüm ki kafe son halini almış. Gerek dekorasyonuyla gerek Ateş Hoca'nın elleriyle yaptığı leziz yemeklerle adeta büyülendim. İşte kafeden görüntüler..




Ateş Hoca'nın zevkli olduğunu bilirdim ama bu kadar tahmin etmemiştim. İnanılmaz bir zevk ve özen var gerçekten, hayran kaldım.
Yemek konusunda diyecek bir söz yok. Bu konudaki ustalığı biliniyor zaten. Dereotu.org 'da harika tariflerini de paylaşıyor. Göz atmanızı öneririm.
Ben de ev yapımı keki görür görmez çarpıldım zaten hemen bir dilim yedim ancak ne yazık ki son dilimdi :)
Sunumun şıklığına bakar mısınız!



Kafe Flöre'nin oldukça geniş bir menüsü var. Dışarıdan da misafir kabul ediyorlar. Üstelik bir çalışmaya denk geldiyseniz hem izleyip hem yemeğinizi yiyebilir ya da bir şeyler içebilirsiniz. Belki de eskrimle tanışmanız için güzel bir fırsat olur.
Ben de açıkçası dün tembellik yaptım, çalışmaya katılmadım ama bizim minnakları izledim. Bakar mısınız nasıl tatlılar!



Eskrim Okulu ve Kafe Flöre'yle ilgili detaylı bilgileri buradan ve facebook sayfası'ndan edinebilirsiniz.

Kafe Flöre oldukça keyifli bir mekan olmuş, herkese tavsiye ederim. Gitmek isteyenler için adres: Kırtasiyeci Sokak No 17/1 Kadıköy (KFC ve Pizza Hut arasındaki sokaktan girince 100 metre ileride sağda )



Bu da binamız efenim, bekleriz.
Sevgiler..


Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

5 yorum

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0