15 Temmuz 2013

Yeni Kitaplarım Geldi!

Merhaba,
Bu hafta beni en mutlu eden şeylerden biri sipariş ettiğim kitaplarımın gelmesi oldu.
İdefix'ten sipariş ediyorum, genellikle aradığım her kitabı bulabiliyorum ve belli bir tutar üzerine kargo bedava oluyor. Yaşadığım tek sorun bazı kitapların biraz ezik büzük geliyor olması. Onun dışında kitapların fiyatlarından da memnunum. Gelen kitapları bir an önce okumak istiyorum çünkü bu kitaplar bir çok kişi tarafından tavsiye edilmişti ve ben de özel bir liste oluşturmuştum almak için.
Bu arada siz ne okuyorsunuz, tavsiyeleriniz neler? Paylaşırsanız çok sevinirim.
Çok sevgiler..
Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

8 yorum

  1. Kardeşimin Hikayesi'in okudum bunların arasından. Şu an da Markus Suzak'ın Kitap Hırsızı'nı okuyorum. Hiç Kimse Sıradan Değildir'i de merak ediyordum.
    Kitaplar güzel, keyifli okumalar diliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Bende cana tanın piraye kitabını yeni bitirdim tavsiye ederim :)
    Ayrıca Sokak kedisi bob'u çok güzele benziyor :)

    YanıtlaSil
  3. psikiyatrist kitabını ve sevgili john kitaplarını okumanı tavsiye ederim :) bir ara arkadaşımdan kitaplar almıştım hiç kiabını bi 20 sayfa okudum sıkıldım zorladım 40a anca geldim nedense sıkıldım ama çok farklı bir kitap okuyan arkadaşlarım çk beğendi

    YanıtlaSil
  4. hiç i bende yakında alıcam doğrusu çok merak ettiğim bir kitap :) bende su sıra sherlock holmes'un martı yayınları 5li serisini okuyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Sokak kedisi bob başla harika, bende geçen hafta okudum:)

    YanıtlaSil
  6. Hiç kimse sıradan değildir'i okumuştum.İyi ki almışsın.Okunması gereken kitaplardan.İyi okumalar =)

    YanıtlaSil
  7. Tanrı daima tebdil-i kıyafet gezer'i okudum, lanet bi kişisel gelişim kitabı :) sanırım ilkokulda okumalıydım :)) diğerlerini okumadım ama kitaplar iyidir :) iyi okumalar

    YanıtlaSil
  8. hiç okuduğum kitap çok beğenmiştim ,zaman yolculusunun karısı bununda filmini izlemiştim kitabın daha güzel olduğu söyleniyor keyifli okumalar.

    YanıtlaSil

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0