30 Haziran 2013

Havaalanında unutulan eşyalar nerede satılıyor!

Merhaba,

Son bir kaç hafta içinde okuduğum bazı postlarda, Havaalanında unutulan eşyaların satıldığı bir mağazadan bahsedildiğini gördüm.  Oldukça ilgimi çekmişti. Bir çok ürünün olduğu ve özellikle bazı markaların çok ucuz satın alınabildiği yazılınca ben de merak edip dün yola koyuldum.


Hasanpaşa'da, Kadıköy Belediyesi'nin hemen karşısında Şevval adında bir mağaza burası. Dışarıdan pek bir şey olamazmış gibi görünse de ben iki saatimi burada harcadım. Neler yok ki; ayakkabı, mayo, çanta, kozmetik, parfüm, kitap, oyuncak, gözlük. İnsanların neler unuttuğunu bir görseniz şaşarsınız :)
Ben daha çok kozmetik ve parfüm kısmında takıldım. Tabi benim gibi titiz birinin başkaları tarafından kullanılmış ürünlere dokunması çok zordu. Mağazayı elimde ıslak mendille dolaştım ve daha çok yeni olan ürünlere baktım. Çeşitlilik gerçekten şaşırtıcı.
Oldukça ünlü markaların kremleri, parfümleri de denk geldi ara sıra. Makyaj malzemeleri bir kaç sepette toplanmış. Biraz karıştırdım ama çok dokunamadım açıkçası.
Mağazada sanıyorum unutulan eşyalar dışında gümrükten alınmış yeni şeyler de var. Bazı parfümler orjinal kutusunda örneğin.



Ben önce çok şık bir makyaj çantası buldum, çok temizdi. The Body Shop'tan vücut losyonu ve hep merak ettiğim ama bir türlü denk gelmeyen Kiehl's marka, çok güzel kokan bir duş jeli ve yine hiç kullanılmamış Nail Polish oje aldım. Bir de meraktan aldığım ve sıfır durumda olan bir saç düzleştirici var. Fotoda da görüldüğü gibi çok albenili bir üründü. Saçım zaten düz olduğu için kullanacağımı sanmıyorum ama 15 TL olunca kaçırmak istemedim. Belki hediye ederim. Yani temiz bir alışveriş oldu :) Fiyatları da oldukça uygundu. Örneğin normalde 8 Euro civarında olan 250 ml. vücut losyonunu 10 liraya aldım. Kiehl'in 65 ml. duş jeli de 5 TL idi. Eve gelince ne olur ne olmaz diye hepsini dezenfekte ettim.
Merak edenler için bir kaç da foto çektim. Bu arada sahibi de son zamanlarda bloglarda isminin geçtiğinden haberdar ve merak ediyor neler yazıldığını..
Benim için ilginç bir deneyim oldu, yakın olanlar bir gidip görsün derim belki hiç aklınıza gelmeyecek bir şey çıkar bu ilginç dükkandan..

Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

22 yorum

  1. Çok merak ettim burayı kesinlikle gidicem:)

    YanıtlaSil
  2. Güzel şeyler bulmana sevindim :))

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim,keyifli bir alışverişti :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba
    Burası benim evime çok yakın, söylediklerinde haklısın fakat her gün neredeyse 10 kere önünden geçmeme rağmen hiçbir zaman kendime göre bir şeyler bulamadım. Sen bulmuşsun mutlu günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkür ederim, sürekli yeni şeyler geliyormuş, takip edip iyice karıştırmak gerekiyor sanıyorum. Çok sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. ilk İstanbul ziyaretimde koşa koşa gideceğim..
    Ankara' da yok mu böyle bir yer?

    YanıtlaSil
  7. Ankara'da var mı hiç bilmiyorum inanın ama bilen varsa bizi de bilgilendirsin burdan duyurmuş olalım :)

    YanıtlaSil
  8. Merhaba çok iyi olmuş bu olayı paylaştığın bana çok yakın en kısa zamanda gidicem

    YanıtlaSil
  9. Merhabalar,bahsettiğiniz yere bende uğradım,ancak kasada bulunan bayanın somurtması ve aldığım bir çok ürünün fiyatını 2-3 katına çıkarmasıyla şaşkınlık yaşadım:( aldığım ürünlerin yarını geri bıraktım..Aslında incelendiğinde güzel ürünler var gezerken çok eğlendim ama ar
    tık gidip gitmemek arasında kararsızım..Umarım kendisine çeki düzen verir...Sevgilerimle ___Feyza___

    YanıtlaSil
  10. Evet genel olarak öyle bir tavırları var ancak ben çok takılmadan alışverişime daldım ve çok eğlendim :) Bazen herkes iyi gününde olmuyor :)

    YanıtlaSil
  11. İstanbul'a döndüğümde bende gideceğim kesinlikle,merak ettim :)

    YanıtlaSil
  12. Bahsettiğiniz yere dün uğradım ben de. Fakat kasada duran 2 bayanın da karşımızda somurtması, bizi azarlar tonda konuşması ve daha biz oradayken kasayı boş bırakıp gitmeleri hoş bir davranış değildi. Evet aradığınızda daha hiç kullanmamış ya da çok az kullanılmış bir sürü eşya bulabilirsiniz. Ama kasada duracak daha güleryüzlü birisi daha hoş olur diye düşünüyorum ben.. En azından insan bi kere daha gitmeyi düşünür.. Şu an uzun bi süre gitmeyi düşünmüyorum, ve görüyorum ki yalnız da değilim bu konuda..

    YanıtlaSil
  13. Haklısın sanırım işlerini çok sevmiyorlar ya da bıkmışlar, sadece bir şeyler alıp çıkmak en iyisi,tavır konusunda çok şikayet aldım ben de,hatta bir daha uğradığımda onlarla paylaşacağım..

    YanıtlaSil
  14. güzel biryere benziyor keşfetmek lazım :)

    YanıtlaSil
  15. ınternet satışı yokmu

    YanıtlaSil
  16. orası hala acıkmı

    YanıtlaSil
  17. Bu bahsedilen yerin sahibi olduğunu düşündüğüm kasadaki bayan çok terbiyesiz ve saygısız biri. Tezgahtar farklı, kendisi farklı fiyat veriyor. Daha sattığı ürünün ne olduğundan habersiz biri. Müşteriyi tersliyor. Böyle biri zaten ancak kendi dükkanında çalışabilir. Başka kimse onu para verip çalıştırmaz.

    YanıtlaSil

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0