10 Haziran 2013

Tatilde de #direniyoruz



Herkese merhaba, mutlu haftalar,
Uzun zamandır bloğa yazı yazmıyorum. Üstelik İtalya’dan yeni geldim ve orda hem şehirlerle hem Venedik Bienaliyle ilgili bir sürü fotoğraf çektim ve notlar aldım. Bunları paylaşmak için can atıyordum.
Anlatacağım çok şey var ama malum yaşananlar beni biraz yavaşlattı. Üstelik tüm hafta sonumu Gezi’de geçirdiğim için enerjim ve zamanım da olmadı. Ama motivasyon olarak iyiyim. Çünkü hafta sonu parkta ve çevresinde inanılmaz güzel bir enerji vardı. Metroda birbirini alkışlayanlar, yemek ikram eden teyzeler, fenerbahçe formasının üzerine galatasaray kaşkolu takmış olanlar, Çarşı grubu ve daha bir çok güzel şey vardı. Sanırım herkes bugünleri bekliyormuş.
Umarım ne kısa sürede makul isteklerimiz anlaşılır ve direniş güzel bir şekilde amacına ulaşır. Aynı dileğim Ankara için de geçerli zira oradaki müdahale daha sert ne yazıkki! Bu arada parkta çadırlarda kalan çapulcu arkadaşlarımız da çok zor şartlarda yaşıyorlar, umarım onlar da en kısa sürede sıcak yataklarına kavuşurlar..
Hafta sonu görevimi layıkıyla yerine getirdim, biraz olsun vicdanım rahatladı. Böylece yavaş yavaş yazmaya başlayabilirim.
Herkese kucak dolusu sevgiler!
Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

1 yorum

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0