17 Haziran 2013

Hediyem Geldi!



Merhaba,
Geçen günlerde Makyajsız Olmaz 'ın çekilişine katılmış ve kazanan iki kişiden biri olmuştum. Bugün hediyem geldi.

Down Under Naturals'dan argan yağı seti. Argan yağı çıktığından beri aktarlardan ve eczanelerden bir sürü ürün alarak denedim ama Down Under Naturals'i denememiştim, süper oldu. Paketin içinde saç bakım şampuanı, saç bakım kremi, vücut losyonu ve vücut şampuanı var. Denedikten sonra onun da postunu yazacağım.
Sevgili Burcu ayrıca Yves Rocher'in ürün denemelerini de hediyesinin yanına eklemişti. Güzel hediyesi ve nazik notu için çok teşekkür ediyorum.
Ben de takipçi sayım 100'e ulaşınca süper hediyelerle bir çekiliş düzenleyeceğim. Umarım en kısa zamanda hediye verme sırası bana gelir :)
Çok sevgiler..
Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

2 yorum

  1. Güle güle kullan Denizcim :)Umarım Down Under serisini de beğenirsin ;)Heyecanla yorumlarını bekliyorum. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. En kısa sürede bir Down Under postu yapacağım, tekrar teşekkürler, sevgiler..

    YanıtlaSil

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0