4 Haziran 2013

Bu Blogda Direniş Var!

Merhaba,

10 günlük İtalya tatilinden döndüm. Çok keyifli başlayan tatilim Türkiye'den gelen üzücü haberler nedeniyle ne yazık ki aynı şekilde bitmedi. Oysa ne heveslerle gitmiştim özellikle de Venedik Bienal'ini heyecanla bekliyordum.

Döndüğümde bloğuma yazacağım çok şey olacak diyordum, çok hevesliydim, 1000 kadar fotoğraf çektim ancak şu an hiç bir şey yazmak istemiyorum.
Yaşam tarzına müdahale etmeye başlayan, her güzel şeyi ranta çevirmeye çalışan ve gencecik çocukların ölmesini izleyen malum başkişiye ve o zihniyeti destekleyenlere hakkımı helal etmiyorum ve gezi parkı için ben de direniyorum!


Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

0 yorum

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0