23 Temmuz 2013

İçinizi Isıtacak Bir Kitap: Sokak Kedisi Bob


Sokak Kedisi Bob, bir çok hayvan sever ve kitap severin ortak tavsiyesiydi. Son idefix alışverişimde sipariş ettiğim ve merakla beklediğim kitapların başında geliyordu. Nihayet dün okuyup bitirdim.
Gerçekten de bahsedildiği gibi insanın içini ısıtan bir dostluk hikayesi.
Sokaklarda yaşayan ve zor dönemler geçiren James Bowen, kitapta, hayatının kedi Bob ile tanıştıktan sonraki dönemini ve geçirdiği değişimi anlatıyor. Hayvan sevgisi ve insan doğasına dair ilginç tespitler ve tecrübelere de yer verilmiş kitapta.
Çeviri dilini çok başarılı bulmamama rağmen okumak keyifli ve kolaydı. Herkese tavsiye ederim. Gülümseyerek hatırlayacağınız hoş bir kitap.
Kitabı bitirdikten sonra benim gibi Bob’u merak ederseniz Google ve Youtube’da bulabilirsiniz.
Sevgiler.

Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

8 yorum

  1. Ne zamandır okumak istediğim ama sıranın gelmediği bir kıtap... Kapaktaki kedi benim kedime benziyor :)

    YanıtlaSil
  2. Şimdi youtubedan baktım aynııı benim kedimmm yarın bu kitabı aramaya başlıyorum hemennnn :)Hatırlattığın için teşekkür ederimmm :)

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar şanslısın ben Bob'a aşık oldum:)

    YanıtlaSil
  4. I'm your newest follower on GFC and bloglovin. In fact, I've shown lots of love (likes) on your wonderful bloglovin posts. Hope you'll do the same.

    Erin

    thefashionfairyblog.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Hi Erin,
    Thanks for the nice compliments. Good to see you!
    I visited your blog and i love your style and advices of fashion.
    Nice to meet you, best wishes!

    YanıtlaSil
  6. Mesela ben Bob'un nereden geldiğini çok merak ettim. Kurgu daha sağlam olabilirdi:) Gerçi gerçek hikaye olduğu için tabi değiştirmemişler. Birde o gidiş gelişleri dergi satışlarını falan çok uzatmışlar..Ortalarda sıktı. Ama genel olarak iyiydi:)

    YanıtlaSil
  7. Bu arada benim kızımında sarman, umarım büyünce böyle şeker tombik olur, ve bende ona atkı öreceğim:)

    YanıtlaSil

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0