7 Temmuz 2013

Bir Hollywood Şişirmesi: Umut Işığım


Hafta sonu izlediğim filmlerden biri de  8 dalda Oscar adayı olmuş, başrollerini Bradley Cooper, Jennifer Lawrence, Julia Stiles, Robert De Niro ve adamım Chris Tucker'ın paylaştığı orjinal adı Silver Linings Playbook olan film, Umut Işığım'dı.
Film bence orta derece bir romantik komedinin iyi oyunculuklarla kurtarılmış haliydi. Öyle 8 Oscar adayı olabilecek bir şey görmedim ama izlemesi keyifliydi. Özellikle sonlara doğru tempo arttı ve güzel bitti.
Ancak kendisinden çok hoşlanmasam da balık suratlı Jennifer Lawrence'ın performansına bok atamayacağım (omg ağzımdan kaçtı). Zira en iyi kadın oyuncu olarak Oscar'a da uzandı, uzanırken basamaklara da uzandı (ödülü almaya giderken düşmüştü). Daha önce Açlık Oyunları filminde izlemiş ve ne yazıkki onda da beğenmiştim. Ancak Amour filmindeki o teyzeyi egale ederek Oscarı almasına hala gıcığım.
Film özetle klasik bir Hollywood yalanı , işiniz yoksa izleyebilirsiniz. Brandley hoş adam, en azından ona bakarsınız:)
Keyifli seyirler, çok sevgiler..
Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

8 yorum

  1. Filmin ilk yarım saati biraz sıksa da sonlara doğru daha güzel bir hâl aldı :) O kadar güzel film varken bu filmin 8 dalda aday gösterilmesi beni de çok şaşıttı doğrusu, ama iki başrolün de oyunculuklarını çok beğendim ben.

    YanıtlaSil
  2. Evet filmi kurtaran oyunculuklar olmuş:)

    YanıtlaSil
  3. İzlemek istediğim bir filmdi ama yorumunu okuduktan sonra eğer BOŞ vaktim olursa ancak öyle bir göz gezdiririm :) Balık surat yorumuna bayıldım :D

    YanıtlaSil
  4. Belki sen seversin,bu tamamen benim yorumum:)
    Balık gibi değil mi ama:))

    YanıtlaSil
  5. Evet film orta derece ,izlenilebilir bir filmdi ama kesinlikle Oscar'lık değildi :)

    YanıtlaSil
  6. Bir iki oscar adaylığı tamam da sekiz nedir?

    YanıtlaSil
  7. Jennifer Lawrence'in ani yükselişi, belkide onu daha öne çıkarmak için yapılmıştır bilemiyorum .Ama bence Açlık Oyunları'nda güzel bir oyunculuk sergiledi.Filmin senaryosuda harikaydı .

    YanıtlaSil
  8. Açlık oyunlarının kitabını çok sevmiştim çok sürükleyiciydi filmi de bence başarılıydı:)

    YanıtlaSil

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0