11 Temmuz 2013

Nostaljiyi Kim Sevmez?


Merhabalar,
Migros çok güzel bir şey yaptı. Bazı markaların ambalajlarının eski halini tekrar yarattı ve bu şekilde satışa sundu. Dolayısıyla raflar arasında dolaşırken kendinizi zaman tünelinde gibi hissediyorsunuz.
Bazı ürünler artık nostaljik ambalajlarıyla satılıyor. Ben de geçen gün çok sevdiğim Damak çikolatasını nostaljik haliyle aldım ve sizinle paylaşmak istedim.
Nasıl harika değil mi?

Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

11 yorum

  1. Çok güzel yaa :) Annem de migrosun katologuna bakarken küçükken çok kullandıkları ve çok sevdiği vita yağı görünce çok mutlu olmuştu :)

    YanıtlaSil
  2. Evet evet vita da var,ah çiçek ekerdik:)

    YanıtlaSil
  3. En kısa zamanda gidip görmek istiyorum güzel bir fikir:)

    YanıtlaSil
  4. Nostaljik ambalajlı ürünlerden alınıp, ambalajları atılmayıp koleksiyon yapılmalı! ^^ çok hoş^.^

    YanıtlaSil
  5. Migros çok güzel düşünmüş kesinlikle!

    YanıtlaSil
  6. Tipitip vardı ya :=) Çocukken her gün alırdım bakkaldan :)

    YanıtlaSil
  7. Bayıldımm!
    :)

    YanıtlaSil
  8. bu nostaljik ürünlerin hepsi birbirinden güzel bakarkan bunu görmemiştim :)

    YanıtlaSil
  9. Çok hoş bir zaman yolculuğu oluyor :)

    YanıtlaSil
  10. bu çikolatayı çocukluğumdan beri çok severim,yeni ambalajıyla daha da ilgi çekici olmuş

    YanıtlaSil

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0