18 Temmuz 2013

MİM'lendim! Peki Ben Kimim?



Sevgili Shemellon beni MİM’ledi. Ona çok teşekkür ediyorum.
Kendimi anlatmak zor olacak ama elimden geleni yapacağım :)



Ben Kimim?

İnsanın kendini anlatması ne zormuş. Bloğumun sağ tarafında gördüğünüz kısa yazıya bir şeyler ekleyeyim.

İstanbul'da yaşıyorum. Yabancı bir sigorta şirketinde çalışıyorum. Programcılık, Halkla İlişkiler ve İşletme okudum. Bol bol kitap okuyor,film izliyor, spor yapıyor, geziyor ve yeni şeyler öğrenmeye çalışıyorum.
Keyif aldığım şeyleri paylaştığım bloğum 2010 yılından beri yayında.
Aynı zamanda City-Shot isimli kültür sanat sitesinde yazıyorum.

Bloğumun Adı Nereden Geliyor?

Portekizli sanatçı Dulce Pontes'in hayranıyım. İnanılmaz güçlü ve büyüleyici bir sesi vardır. “Cancao Do Mar”, Dulce Pontes’in en sevdiğim şarkısı hatta hayatımın şarkısı diyebilirim ve bu nedenle bloğuma Türkçe çeviri karşılığı olan "Deniz’in Şarkısı" ismini verdim.

Blog Açmaya Nasıl Karar Verdim?

Öykü yazıyordum ve arkadaşlarım yayınlamam için baskı yapıyorlardı. En sonunda bir arkadaşımın yardımıyla bloğu açtım. Daha sonra öykü ve denemelerin yerine kişisel paylaşımlarımı ve yapmaktan hoşlandığım, deneyimlediğim şeyleri yazmayı tercih ettim. Şimdi her şeyi yazıyorum ve daha fazla takipçiye ulaştığım için çok mutluyum.

Neden?

Blog yazmak bana hem daha fazla insanı tanıma fırsatı hem de güzel şeyleri paylaşabilme mutluluğu verdi. Bu nedenle bu işi aşkla sürdürüyorum.

Kişiliğim?

İnatçı, titiz ve biraz sağı solu belli olmayan biri olarak tanınıyorum.
Koç Burcu olmanın etkisi olsa gerek lider ruhlu ve zaman zaman sert karakterli olabiliyorum. Ancak gerçekten tanıyanlar benim iyi kalpli biri olduğumu söylüyorlar, umarım öyleyimdir J

Hoşlandıklarım? 

Kitap okumak ve film izlemek ilk sırada tabii ki.
Yüzmek,dalmak ve yoga yapmak da bana hem fiziki hem mental olarak çok iyi geliyor. Eskrim de beni stresten kurtardığı için vazgeçilmezim.
Yalnız kalmaktan ve yazı yazmaktan hoşlanıyorum.
Odamın dekorasyonuyla uğraşmak ve yeni eşyalar satın almak da beni çok mutlu ediyor. Vaktim oldukça ahşap tasarımı da yapıyorum. Ayrıca bir Kaş aşığıyım ve orda olduğum her an çok mutlu oluyorum.


Hoşlanmadıklarım?

Ego ve saygısızlık tahammül edemediğim iki şey.
İnsana dair her şeyi kabullenmeye ve hoşgörü göstermeye çabalıyorum.
Haksızlık ve zulümse herkes gibi benim de karşısında durduğum iki şey. Merhametin dünyadaki en değerli şey olduğunu düşünüyorum.

En Sevdiğim Makyaj Malzemem?

The Balm Hot Mama allığımı çok seviyorum.

Çantamda Olmazsa Olmazım?

Klasik olarak, telefon, cüzdan, anahtar, o gün ihtiyacım olacak makyaj malzemeleri,parfüm ve lipstick dışında defter ve kalemimi yanımdan ayırmıyorum.
Çantamda her zaman taşıdığım ufak bir çantam daha var. Adı pimpirik çantası. Onun içinde ıslak, kuru mendiller, yara bandı, ilaç kutusu, dikiş seti,kolonya,krem, ayna gibi şeyler var. Her an birinin ihtiyacı olursa koşayım diye taşıyorum :) (Yakın zamana kadar ilk yardım müdahale eldiveni de taşıyordum ama evrene negatif mesaj göndermemek için çıkarttım)

En Son Okuduğum Kitap?

Son olarak Ruhi Mücerret okudum. Şu an Sokak Kedisi Bob’u okuyorum.
Bu MİM'i bloğumu severek takip eden tüm arkadaşlarıma gönderiyorum.
Çok sevgiler..
Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

6 yorum

  1. :)) ilk yardım eldivenini çıkarma sebebine bayıldım :)) Harikasın

    kucuksirinmutluluklar.com

    YanıtlaSil
  2. Pimpirik çantası süpermiş:) Ben kesin çantama koysam onu da bulamam:) Seni tanımak güzeldi:)

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim ben de çok memnun oldum senin gibi bir arkadaşım olduğuna:)

    YanıtlaSil
  4. Harika bir bloğun var.
    Daha önce nasıl keşfedemedim :S
    Kalemin çok güçlü. Kendin de çok sıcak birine benziyorsun:)

    An itibariyle takibe almış bulunmaktayım:)
    Bende beklerimm
    Görüşmek üzere

    www.deniztamturk.com

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkür ederim güzel sözlerin için, çok mutlu oldum ziyaret edeceğim siteni çok sevgiler..

    YanıtlaSil

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0