10 Nisan 2013

Hediyem: Dikiş Teknikleri Kitabı

Herkese merhaba,

Daha önce dikiş dikmeye merak saldığımı söylemiştim. Tilda bebek ile başladığım maceram ufak tefek denemelerle devam ediyor ancak henüz ortaya çıkartıp sergileyebilecek kadar güzel bir şey yapamadım.
Kardeşimin kız arkadaşı da bunu farketmiş olmalı ki bana bir dikiş kitabı hediye etti :)

Kitap çok kapsamlı. Her tür dikişi ve terzilikte yapılan hemen herşeyi ayrıntılarıyla ve resimli olarak anlatıyor.
Pantolon, etek, elbise, ceket kalıbı çıkartıp dikmekten tutun da düğme iliği açmadan perde dikmeye kadar herşey resimli olarak anlatılmış. Benim gibi bu işten hiç anlamayan biri için bu kitap biçilmiş kaftan!

Kitap ayrıca dikiş malzemelerini, kumaşları genel olarak tanıtıp nerelerde nasıl kullanıldığını da açıklıyor.Terimlerin açıklandığı bir sözlük ve bazı projeleri de eklemişler. 400 sayfa, ansiklopedi gibi.


Oldukça kapsamlı güzel bir kitap, çok beğendim.
Umarım bu sayede güzel birşeyler dikebilirim..
Kitabı merak edenler D&R'da bulabilirler.
Çok sevgiler.
Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

4 yorum

  1. Hediye edilen bu özel kitaptan güzel işler ve el emekleri çıkarmanız dileğiyle.. Sevgiler..

    http://carpediem35lin.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Singer'in 2 kitabını aldım ama yeni dikiş dikmeye başlayan biri için asıl almam gereken kitap buymuş galiba. Çok güzel güzel görünüyor. Diktiğin şeyleri de umarım blogundan paylaşırsın :)

    YanıtlaSil
  3. Yaz geliyor şöyle tiril tiril elbiseler uçuş uçuş bluzlar dikebilsem ne hoş olurdu ama henüz o kadar değil, umarım paylaşabilecek kadar bir şeyler dikebilirim.
    Çok sevgiler..

    YanıtlaSil

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0