1 Ağustos 2013

Deniz'in Şarkısı Tatile Çıkıyor!


Herkese merhaba,
Günlerdir bloğa yazı yazamıyorum çünkü vücuduma yerleşen bir enfeksiyon nedeniyle hastanelik oldum. Neyse ki bugun taburcu ettiler ve artık evimdeyim. Bu akşam itibariyle de kelimenin tam anlamıyla İstanbul'dan kaçıyorum. Küçük bir Ege turu yapacağım.
Deniz çok yoruldu ve uzun bir tatile ihtiyacı var.
Herkese şimdiden güzel bir tatil ve mutlu bayramlar diliyorum.
Hepinizi çok öpüyorum, kocaman sevgiler..
Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

25 yorum

  1. Çok geçmiş olsun ve iyi tatiller :)

    YanıtlaSil
  2. geçmiş olsun iyi tatiller :)

    YanıtlaSil
  3. Gecmis olsun. Veeee guzel tatiller...

    YanıtlaSil
  4. Ege sana iyi gelecek enfeksiyon falan kalmayacak:) İyi tatiller canım... bizde yarın geçiyoruz o taraflra. Kimbilir ege sahillerinde karşılaşırız ;)

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkür ederim canım,inşallah karşılaşırız,çok öpüyorum,iyi tatiller!

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar;
    Blogunu yeni keşfettim.. gerçekten çok beğendim :) ve hemen takibe aldım.
    353. takipçin benim.. :)
    Bana da ana da beklerim. :)
    Güzel paylaşımlarda görüşebilmek dileğiyle,
    ♥ Sevgiler ♥
    http://whiteglaze.blogspot.com
    twitter: @_gamzeahmet_

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel sözlerin için,görüşmek dileğiyle,sevgiler

      Sil
  7. ben kimim kısmını okuyunca hayat buldum resmen çok renkli bir kişilik olduğunuz şu yazıdan bile belli. :)
    mutlu günler seygiyle kalın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel sözleriniz için,sevgiler:)

      Sil
  8. Size de iyi bayramlar ve iyi tatiller.

    YanıtlaSil
  9. Iyi bayramlar blogunu cok sevdim banada beklerim ;) http://prensesin-masali.blogspot.com/?m=1

    YanıtlaSil
  10. dinlenmelisin denizz:)
    bu enerjinle nasil hastanelik oldun anlayamadimm:)
    guzel bir bayram...tatil iyi gelsin insalllahhhh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bu güzel sözlerle enerjim daha da yükseliyor hemen iyi oluyorum zaten, sevgiler:)

      Sil
  11. geçmiş olsunnn :( inşallah bu tatil size çook iyi gelir .. blogunuzu yazılarını çok sevdimm :) bana da beklerim dinlendikten sonra tabikii :) yagmurunndefteri.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel sözleriniz için, ilk fırsatta ziyaret edeceğim,sevgiler:)

      Sil
  12. Çok geçmiş olsun önceliklee
    Bu tatlı blogun sahibesini tatilden sonra bana da beklerim...
    Umarım uğrar.

    http://matmazeella.blogspot.com/

    YanıtlaSil

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0