21 Ağustos 2013

Yeni Kitaplarım Geldi!


Merhaba,

Son aylarda kitap alışverişimi eskisi kadar yapmıyorum. Malum Tüyap Kitap Fuarı yaklaşıyor. İştahımı oraya saklıyorum :)
Bu ayki kitap alışverişimi D&R'dan yaptım. D&R uygun fiyatları ve hızlı kargosuyla gönlümü hep fethediyor. Kitaplarıma üç gün içinde ulaşınca mutlu oldum.
Bakalım neler almışım;
Otostopçu'nun Galaksi Rehberi; sıkça tavsiye edilen ve çok merak ettiğim bu kitaba nihayet kavuştum. Serinin ilk kitabıymış. Bakalım beğenecek miyim?
Gri'nin Elli Tonu; çok satanlar listesinin başını çekiyor, meraktayım!
Ayşe Kulin'in son kitabı Dönüş'ü daha çok annem için aldım. Ben de seviyorum ama öncelik onun :)
Gezi Direnişi; bir uyanış, bir diriliş ve Gezi olayları boyunca düşülen notlar, atılan tweetler ve fotoğraflar, hızlıca göz attım ve çok sevdim. Kitabın da Gezi gibi ruhu güzel!
Bir Psikiyatristin Gizli Defteri; bazı blog ve kitap eleştirilerine yer veren sitelerde sıkça rastladığım bir kitaptı, sepetime ekledim, bakalım nasıl?
Veeee adamım Grange! Önceliği ona verdim,şu an okuyorum ve elimden bırakamıyorum. Gerilim macera türünün bence en başarılı ismi, her kitabını gözü kapalı alıyorum ve beni yine yanıltmadı, sürükleyici bir roman olmuş, bu türü sevenlere şiddetle tavsiyemdir!
Listeme iki de defter ekledim. Defter koleksiyonuma iki güzel parça geldi. Audrey'e düşkünlüğüm malum, diğeri de Venedik temalı çok hoş bir defter.
Bu ayki kitap alışverişim de böyleydi. Okudukça paylaşacağım.
Sevgiler..

Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

26 yorum

  1. Takip edenler bilir ben de çok kitap okur ve severim ama ne zaman D&R dan kitap alsam hem sayfaları eksik kitaplar geldi. Bu nedenle eline ulaştığında hemen kontrol et bence :( Özellikle Altunizade D&R'dan gelenlerin hepsi eksik sayfalı kitaplardı. Sadece benim kötü şansımdandır umarım :( iyi okumalar :)

    YanıtlaSil
  2. Grange benim de adamım :) Kaiken de şu an elimdeki kitabı bitirince başlayacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye ederim, çok sürükleyici, yeni başladım ama son bir kaç sayfası kaldı :)

      Sil
  3. hayırlı olsunn otostopçu'nun galaksi rehberi'ni çok merak ediyorum ama başlayamaadım bir türlü :)

    YanıtlaSil
  4. Hızlı kargo mu:) benim 7 sinde verdiğim sipariş hâlâ gelmedi:) sen sanslisin bence. Otostopçunun rehberi de cok guzeldir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şanssızlık olmuş, umarım bir an önce gelir kitapların :)

      Sil
  5. Hayırlı olsun.elindeki 2kitabi okudum 3 de beklemede.donus boranın kitabının devamı ama güzel kitap..grinin elli tonu okurken cok şaşıracaksın eminim.. Şimdi 2. Seriine geçtim..

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim. Dönüş'ün devam kitabı olduğunu bilmiyordum.Bakalım nasılmış?
    Grinin elli tonunu ben de merak ediyorum.

    YanıtlaSil
  7. İyi okumalar:) Elimdekiler bitmiyor ki yeni kitap alayım. Bu ara çok tembelim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Havalardandır, yağmurlar başlasın evlere kapanalım, daha çok okuruz ;)

      Sil
  8. grange hastasıyım ben fakat kaiken'i henüz okumadım tavsiye edermisin okuduysan? bu arada iyi okumalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim!
      Grange yine muhteşemdi bir solukta okuyup bitirdim, şiddetle tavsiye ederim:)

      Sil
  9. Çok güzeller ! Keyifle oku. Her ne kadar Gri'nin Elli Tonu'ndan hazzetmesem de. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim:)
      Bakalım ben nasıl bulacağım kitabı;)

      Sil
  10. Ben de geçen gün D&R'dan sipariş verdim bekliyorum bakalım, Dönüş'ü de aldım aynı şekilde ama Bir Psikiyatristin Gizli Defteri'ni almadım henüz çok seçici olduğumdan olsa gerek, yorumlarında da doktor ağzıyla yazılmış çok tıbbi kelime olduğunu söylediklerinden sıkılırım diye düşündüm ama bir dahaki alışverişimde almayı planlıyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitirmek üzereyim beğendim ama bir Irvin Yalom'un yerini tutmaz:)

      Sil
  11. Şu soldaki defterin aynısından bende var :) açıklamanı çok beğendim. Blogunu yeni keşfettim artık takipçinim. Bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
  12. guzel gunlerde oku. Bloguna merhaba. Teman harıka. :) bu arada senı cekılısıme davet etmeye geldım. Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
  13. Kaiken nasıldı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Grange'ın diğer kitapları gibi o da sürükleyici ve güzeldi,tavsiye ederim:)

      Sil

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0