17 Ağustos 2013

Eğer Herhagi Bir Şeye Aşıksanız İzleyin: Cafe De Flore



Uzun zamandır çok fazla film izliyorum. Gel gelelim hepsini yazamıyorum. Ama bir gün yazılmamış tek bir film bırakmayacağım ardımda,söz!
Hayat ne zaman yorucu olmaktan ve güzel zamanımı elimden almaktan vazgeçerse tüm güzel filmleri yazacağım size. İçinde aşkın, insanlığın, acının ve güzelliğin geçtiği tüm filmleri öyle bir anlatacağım ki beraber izlemiş gibi olacağız..

Eğer aşkınızı kaybetmişseniz, deli gibi aşıksanız, sevgilinize, eşinize, çocuğunuza duyduğunuz sevgi kelimelere sığmıyor da harika bir şarkıyla eksiksiz anlatılabiliyorsa işte o şarkı Cafe De Flore'nin soundtracki olmalı.
Ben filmi izleyince öyle hissettim.
Kısaca bahsetmek gerekirse; farklı zamanlarda geçen iki hikaye birbirine paralel olarak anlatılıyor. Bir kadın ve adam arasındaki aşkla bir anne ve oğlunun arasındaki sevgi mistik ve olağanüstü bir dille beyaz perdeye aktarılmış. C.R.A.Z.Y filminin yönetmeni Jean-Marc Vallee müzikleri ve olay örgüsüyle yine çok güzel iş çıkarmış. Birbirinden farklı ama aynı zamanda çok benzerlik taşıyan iki farklı hikaye filmi almış götürmüş. En güzeli de incelikle düşünülmüş hoş detaylar. İnsanın başedemediği acılar karşısında neler yapabileceğini de çok güzel anlatmış yönetmen. Vanessa Paradis'in performansı ise çok başarılıydı.
Bu duygusal filmi izleyin derim. Şarkıyı mutlaka merak edeceksiniz, şimdiden yazayım; Doctor Rockit, Cafe De Flore.
İyi seyirler.
Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

20 yorum

  1. öyle güzel anlattın ki hemen izleyesim,soundtrack'inide dinleyesim geldi.not aldım izlenecekler arasına canım:)

    YanıtlaSil
  2. ayyy o kadar dikkat çekici anlatmışsınız kiii,en kısa zamanda izlemem lazım,tam benlik... sevgiler

    www.minikmini.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Vanessa Paradis'i zaten çok beğenirim. Bu filmini izlememiştim, önerinle en yakın zamanda izleyeceğim.
    Film önerisi yapan bloggerları çooook seviyorum.
    Lütfen izlediğin bütün filmleri yaz!
    Emin ol benim gibi pek çok sinemasever memnun oluyor film yazılarından.

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel sözlerin için, blogta her şeye yer vermeye çalışıyorum, kozmetiğin yanında ara sıra kitap ve film önerileri yazmak benim için de çok keyifli.
      Filmi umarım beğenirsin,sevgiler..

      Sil
  4. Merhabalar:)
    Yazını görür görmez internetten aradım buldum dedim ama yüklenmedi filan:( hevesim kursağımda kaldı..tekrardan bakıcam belki bir sitede bulurum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben DVD tercih etmiştim, umarım edinebilirsin,iyi seyirler:)

      Sil
  5. İzlenecekler arasına aldım hemen, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  6. bence anlatımın harikaydı, en kısa zamanda izleyeceğim. Kalite kokan aşk filmlerini seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim:)
      Güzel bir film mutlaka izlenmeli,sevgiler:)

      Sil
  7. bu ne hoş blog böyle..
    çok sevdim. ben de beklerim canm
    sevgiler
    http://www.sinemspinkdiary.com/

    YanıtlaSil
  8. ben de merak ettim izleyeceğim

    http://kavininkahvesi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. çok merak ettim filmi diyebilirim teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  10. uzun zamandır ev iş ve presnsesim arasındayım kendime vakit ayıramıyrm çünkü 24 saat bana yetmiyor ama ilk fırsatta izlenecekler arasına not aldım defterime teşekkürler

    YanıtlaSil

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0