12 Ağustos 2013

Tatil Bitti!

Tatil bitti ve evime, işime ve bloğuma döndüm nihayet.
Öncelikle geçmiş olsun dileklerini ileten ve iyi tatiller dileyen herkese çok teşekkür ederim. Yüzyüze tanıma şansım olmadığı halde iyi dileklerini ileten bir çok arkadaşım vardı ve bu beni çok mutlu etti. Tekrar teşekkür ediyorum.
Tatilimi Ege’de geçirdim. Aslında Gökova’ya kadar inecektim ancak o kadar hastaydım ki o uzun yolda araba kullanmayı göze alamadım. Bol bol dinlendim. Sahildeki bebeklerin tombul bacaklarını ısırdım, kedileri köpekleri sevdim. Uzun zamandır görmediğim arkadaşlarımı gördüm. Halsiz ve yorgundum ama huzurlu bir tatildi. Ne yazık ki her tatil gibi çabuk bitti. Tek tesellim Eylül'de yapmayı planladığım Kaş kaçamağı :)
Bu arada aklım hep blogtaydı, internet erişimim olmadığı için sadece mail yazabildim ve bazı yorumları yanıtlayabildim, post yazamadım. Ama telafi edeceğim :)
Çok fazla foto çekmedim ama çektiğim bir kaç kareyi de paylaşmak istedim.
İşte böyle, ben döndüm..
Merhaba!
Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

7 yorum

  1. Hoş geldin ben de geldim depresyondayım tatil bitti :(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk :)
      Her tatil dönüşü depresyon! Sanırım herkes bunu yaşıyor :)

      Sil
  2. hoşgeldiniz:) elbise ve çantanızı nerden aldığınızı sorabilir miyim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,hoşbulduk:)
      Elbisem H&M çanta LCW, sevgiler..

      Sil
  3. canım hoş geldin yazılarını özledim:) çok geçmiş olsun.bizde bebişle Çeşme'ye kaçtık birkaç günlüğüne.su gibi geçti,yorgunluğu kaldı.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Dilek'cim, tatiller güzel ama hemen bitiyor :)

      Sil
  4. Great pictures! Your minty dress is really awesome and you look great with it!

    Maybe you would take part in my giveaway?:)
    Best Jasmin

    YanıtlaSil

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0