29 Ağustos 2013

Venedik Bienali Yazım City-Shot'da!


Merhaba,
Biliyorsunuz bloğum dışında düzenli olarak yazdığım bir kültür sanat sitesi var.
İtalya seyahatimden döneli çok oldu ama ben ancak fotoğrafları toparlayıp yazıyı siteye teslim edebildim ve dün yayınlandı.
Venedik Bienali ile ilgili gözlemlerim ve fotoğraflar için http://www.city-shot.com/cagdas-sanat-utopyalari-55-venedik-bienali/
Umarım beğenirsiniz, sevgiler.. 
Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

8 yorum

  1. Profesyonel vede ilginç fotoğraflar olmuş ,ayrıca bir çok fotoğraf için açıklama yapman çok güzel. Venedik güzel seçim ,benimde hayallerimde gitmek istediğim yerlerden biri. :)

    YanıtlaSil
  2. Emeğine sağlık, detayları es geçmemen de gayet hoş.

    YanıtlaSil
  3. merhaba takipçin oldum bana da beklerim

    YanıtlaSil
  4. çok güzel inceleyeceğim :)
    bende sayfama beklerim
    ayrıca o sitede editör olmak için yapmamam gereken nedir.? bilgi verirseniz sevinirim.
    http://1800lerdeyasayankabarikelbiselikiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Editör olmamak için ne yapılabilir bilmiyorum :)
      Editörlerimiz var ancak yine de bilgi almak istersen mail adresinden ulaşabilirsin, sevgiler :)

      Sil

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0