5 Mart 2014

Ahşap Tasarım

                     

Merhaba,
Herkese güzel bir hafta diliyorum, umarım her şey yolundadır.
Aslında sosyal medya hesaplarımdan paylaştım ama hafta sonu yaptığım aynayı burdan da sizinle paylaşmak istedim. Daha once de yaptığım ahşap tasarımlarımdan bazılarını paylaşmıştım. Bu aralar el aynalarına takmış durumdayım. İşi ticarete dökmeyi bile düşündüm hatta bir atölyem olsa ne güzel olur diye hayaller kuruyorum.
Bu aynayı Eminönü’nden almıştım. Ham MDF. Güzel bir desen seçtim ve peçete tekniği uyguladım. Sonuç böyle oldu. Tepkilerden anladığım kadarıyla oldukça beğenildi hatta devam etmem yönünde bol bol telkin aldım. Yenilerini yaptıkça paylaşacağım, dediğim gibi eğer olursa satışa bile başlayabilirim, böylece hobisinden para kazanan şanslı insanlardan olurum J
Siz ne dersiniz?

Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

24 yorum

  1. Ne güzel!
    :)
    Seviyoruz böyle işleri;)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş ellerine sağlık :) Umarım dileğin gerçek olur. Bende bugün Hobilerimle hayatımı idame ettirebilecek olsam keşke diye iç geçiriyordum. Kim istemez ki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, sanırım herkesin böyle bir hayali var:)

      Sil
  3. Çok güzel olmuş
    Allah gönlüne göre versin inşallah...

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş canım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. şahane olmuş,uzun ömürlü mü yani nem fln yıpratmıyor değil mi?pek anlamadığım bi tür de:)
    bence daha büyük boylarda bile şahane olur,denedin mi hiç?
    bu hobi sana para kazandırabilir bence
    çok sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uygulamadan sonra 2-3 kat vernik atıldığı için dayanıklı oluyor.
      Başka objelerde de çok hoş sonuçlar alıyorum ama bu ara aynalar favorim, beğenmenize sevindim, teşekkür ederim:)

      Sil
  6. çok cici olmuş,çok beğendim,ellerine sağlık :)
    aah ahhh o dediğinden ben de istiyorum,yazarak ve hobilerle para kazanmak..
    olur mu ki ?????
    ooo havva hanım da buradaymış,saygılar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, umarım herkes bir gün hayaline kavuşur :)
      Bloggerlar bloglarda karşılaşıyor ne hoş :)

      Sil
    2. amin deniz'cim
      ay evet çok hoş oluyor,senin fikirlerin ve düşüncelerinde kendimi buluyorum ben,
      çok kocaman sevgiler :)

      Sil
  7. çok zarif olmuşlar ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  8. Super olmus blogunuzu cok begendim takibe aldim.bende beklerim.

    YanıtlaSil
  9. Instagramda da güzel bir yorum yapmıştım, gerçekten harika hatta ilk müşterilerinizden biri de ben olurum :) Benim butik kurabiye hobim gibi bence sizde satışa sunmaya başlayacaksınız.. Başarılar şimdiden, iyi çalışmalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Sevgili Aslı, herkesin bir aşkı var, bi ara ben de butik pastacılık kursuna gitmiştim o da çok keyifli umarım herkesin hayali gerçek olur!

      Sil
  10. ama süper olmuş ben çok beğendim yapmaya devam etmelisin

    YanıtlaSil

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0