6 Ocak 2014

Bu Akşam Ben

Yarın bizim şirketin yılbaşı yemeği var. Ertelenmişti, yarın yapıyoruz. Ne giyeceğimi, saçımı nasıl yapacağımı düşünürken gerildim.
Kendimi bilgisayarın başına attım. Sadece yazarken mutluyum. Keşke tek yaptığım şey yazmak olabilseydi. Ne bileyim para kazanmak zorunda olmasaydım mesela.  Sadece yazarak para kazansaydım herhalde dünyanın en mutlu insanı ben olurdum.
Hep evden çalışmayı hayal etmişimdir. Pijamalarımı çıkarmadan ayağımda terliklerim, masamda atıştırmalıklarım, elimde fincanım.
İstediğimde koltuğa geçip birazcık kestirebilseydim iyi olurdu ya da o an aklıma gelen bir filmi hemen açıp izleyebilseydim. Ayağımın altına bir yastık, gerinip esneyerek çalışabilseydim olmaz mıydı yani?
Belki o zaman da iş arkadaşlarımı özler evde sıkılırdım. Bilmiyorum ki!
Bugünlerde dinlenmeye ihtiyacım var, daha bugün söyledim müdürüme, "müdürüm beni tatile gönder" diye. Zaten o da endişeli gözlerle süzüyor beni, anladı halimi, gönderecek.
Kafam boş saksı gibi, içine koyduklarım yok olup gidiyor. Yeşeren büyüyen bir fikir yok bugünlerde. Beynim gıcırdayan kapı gibi, ne "ne dediği belli" ne de "ne yöne açıldığı"!
Bu akşam süt içiyorum. Mideme iyi geliyor. Bir kaç not almıştım, onları toparlamaya çalışıyorum. Beri yandan bir takım düşünceler.
Sanırım dantelli siyah elbisemi giyeceğim.
İyi geceler!
 
 
Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

10 yorum

  1. Canim benim umarım bu dileklerin gerçekleşir ve ne giyersen giy harika olacağından eminim strese gerek yok:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım ne güzel sözler moral oldu:)) çok teşekkür ederim:))

      Sil
  2. şu sağdakiler kurabiye mi acaba? -algıda sadece yemek- Şaka bir tarafa iyi eğlenceler; çok güzel olacağına eminim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kendime süt&kurabiye keyfi yaptım :)
      Çok teşekkür ederim canım :)

      Sil
  3. ben de senin gibi evde,keyifli çalışabileceğim bir işim olsun istiyorum,çok araştırdım ama şu anda bir gelişme yok :(
    siyah elbiseler herzaman hayat kurtarır :) çok sade ve şirin olacağına eminim,iyi eğlenceler
    sevgiler

    www.minikmini.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demek evden çalışmaya gönüllü çok:))
      Teşekkür ederim, siyah iyidir tabi:))

      Sil
    2. kim istemez evde çalışmayı,37 min bitimine az zaman kala... artık kendime vakit ayırmak istiyorum,ama haksız mıyım :)
      bir mucize olsa da senin de benim de bu yöndeki isteğimiz olsa...
      işte bu yüzden benzer düşüncelerimiz var diyorum sana :)

      Sil
  4. Yazmak harika bir olay cidden, dilerim istediklerin ummadığın anda gerçek olur Deniz!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah sevgili Sedef, umarım:))
      Çok teşekkür ediyorum,sevgiler!

      Sil

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0