15 Ocak 2014

Kronik Depresif Blogger Ağlıyor!

Merhaba,
Herkese mutlu geceler!
Biliyorum biliyorum son zamanlarda doğru düzgün bir şeyler yazamıyorum. Bu yüzden çok mutsuzum. Üstümdeki depresif kronik yorgunluk, işlerin verdiği stres, ev işlerinin yoran ve pasifize eden yükü bir sürü bla bla! Bileklerimi kesmem yakındır!
Neden yazmadığımı soran mesajlar, mailler alıyorum. Aranmak merak edilmek çok güzel, gerçekten son zamanlarda yorgun argın eve gelip bir duş alıp kendimi kafa üstü yatağa atıyorum.
Yoksa yazacak şeyler var, birikti, notlarım aldı başını gitti. Ama sebebim çok, daha bugün merak eden bir şekere nasıl ağladım bakınız;


Uzun zamandır City-Shot' a yazı yazamadığım için bu akşamı onlara yazmaya ayırdım . Bir kaç gün içinde yayınlanacak yazım, okuyabilirsiniz.

Bu akşamki halim de bu, bakın valla çalışıyorum, yan gelip yatma durumu yok yani! Hafta sonuna kadar kendime gelirim, havaların etkisi çok büyük, soğukla aram hiç yok. Beni çok mutsuz ediyor!


En kısa sürede şu pis depresif kronik mutsuz yorgun aptal halimden kurtulup eskisi gibi yazmaya devam edeceğime söz veriyorum. Sizi seviyorum!
Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

9 yorum

  1. gökyüzü de etkilimi?bu gece dolunay var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah kesin onun da etkisi olur, inanıyorum ben o etkiye:)

      Sil
  2. geçimş olsun hep şu H3N2 yüzünden bizleri mahvetti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim gerçekten de her şey hastalanmamla başladı, sonra bir türlü toparlayamadım, enerjimi de aldı:(
      Umarım bir an önce herkes iyileşir,sevgilerimle:)

      Sil
  3. geçmiş olsun canım,hastalığın geçer,ama ruhen çektiklerin bir an evvel geçsin inşallahhh,asıl onlar feci hale getiriyor insanı...
    içinde olduğun durum gibiyim tıpkı diyebilirim,diyeceksin ki "nerden biliyorsun" :) az çok tahmin edebiliyorum, ya da bana öyle geliyor :)
    seni okuyunca kendimi buluyorum,"aaaa bir tek sen değilsin bu halde olan"diyorum kendi kendime,belki de bu yüzden blogunu bulduğumdan beri müptela oluşum :)
    bak şimdi ne diiicem,aslında bu diyeceklerimi kendim yapamıyorum,o ayrı bir mesele :)
    "hiçbir şey kalıcı değil,mutsuzluk da,herşey zamanı gelince biter,hayat kalp elektrosu gibidir,inişli çıkışlı" sevgiler minik :)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim güzel mesajın için, evet hayatta her şey geçiyor anın tadını çıkartmak gerek, ben aslında mutsuz değilim sadece bu aralar hava şartları hastalık ve yorgunluk üstüste gelince biraz bocaladım, yakında eski halime dönerim, bu geçer!
    Desteğin için tekrar teşekkürler, sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  5. Bu havalar hepimizi mahvetti. En kısa zamanda eski neşenizle bekliyoruz.
    Sevgiler :))

    YanıtlaSil
  6. İyi ki oturup City-Shot'a yazmışsın, çok güzel bir yazı olmuş, ellerine sağlık :)

    Deniz'in yazısını okumak isterseniz: http://www.city-shot.com/120-yil-sonra-gelen-alkis-sark-discisi/

    YanıtlaSil

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0