30 Ocak 2014

Böylesi daha iyi..


Merhaba,
Hafta sonuna yaklaştığımız güzel bir günden selamlar! Umarım her şey yolundadır.
Biliyorsunuz bloğumla birlikte aynı zamanda city-shot.com'da da yazılar yazıyorum. Bu hafta bir değişiklik yaptım ve şiir yazdım. Uzun zamandır yazmamıştım. Bir veda şiiri bu..
Merak ederseniz  http://www.city-shot.com/boylesi-daha-iyi/ linkiden ulaşabilirsiniz.
Sevgilerimle,

Not: Fotoğraf editörümün seçimi ama ben çok sevdim, böylece fotoğraf sanatçısı Anders Petersen'i de tanıma şansım oldu..
Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

11 yorum

  1. çok güzel :'( dokunaklı,kendimden çok şey bulduğum,okurken sanki dizelerini yaşadığım bir şiir olmuş,yüreğine sağlık...
    bişi diyeyim mi (sanki seninle konuşur gibi :) ) '' benim bloguma da beklerim" :) :)
    espiri olsun diye yazdım,yanlış anlama emi

    sevgiler... yüreğinin güzel olduğunu düşündüğüm şirin kız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzel sözlerin için, beğenmene sevindim, sevgilerimle:)

      Sil
  2. bayıldım şiirine,vaauuv dedim hatta,bi de
    ruh halime bi uydu ki,twitter'da paylaşmak istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize çok sevindim, elbette paylaşabilirsiniz, teşekkür ederim:)

      Sil
    2. bu arada fotoğraf,off ya!

      Sil
  3. yalnızlığı da sevmek lazım, çok güzeldi, yüreğinize sağlık..

    YanıtlaSil
  4. Güzel olmuş bende beğendim şarkıda hoş oldu okurken. sorun yoktur umarım biraz acıklı sözler var şiirde , birşey varsa üzülürüm:( zaten herkes ya ayrılıyor ya boşanıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, çok tatlısın:)
      Sorun yok, ayrılıklar da sevdaya dahil:)

      Sil
  5. deniz'cim kalemine sağlık,duygu yüklü bir şiir okudum satır satır.Hele birde "nouvelle vague" varsa demeyin keyfime:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim, beğenmene çok sevindim, şarkıyı ben de inanılmaz seviyorum:)

      Sil

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0