10 Ocak 2014

Aptal Romantiğin Hafta Sonu Planı!



Uzun ve yorucu günler geçti, bitti.
Yaşanması gereken daha bir çok şey var ve önümüzde bizi bekleyen kocaman bir hafta sonu.
Güzel müzikler, güzel kitaplar, keşfedilecek yeni tatlar..Her hafta sonunu aynı heyecanla karşılıyor olmam aptal romantizmimin bir ürünü olsa da seviyorum bu her hafta gelen heyecanı. Plan yapmak bile başlı başına bir şey. Ne aptalım ama!
Bu hafta sonu Limon’a bakıcılık yapacağım. Yarın bir Cam fabrikasında yeni şeyler öğreneceğim. Bu yazıyı önümüzdeki günlerde blogda okursunuz mutlaka!
Pazar Moda’ya doğru bir yürüyüş ve yeni DVD’ler ve kitaplar almak üzere gezmeler. Bir de arkadaş ziyareti. Pazar akşamı evime döneceğim. Sonraki günü düşünmek bile istemiyorum.
Bir şeyler de yazarım mutlaka. Yazmadan olur mu hiç?! İçimde söyleyemediğim şeyler birikti. Yazarım.
Jerzy Kosinski’den Boyalı Kuş’u okuruz, Alcione’den Nao Deixe O Samba Morrer’i de dinleriz. City-Shot'a da yazacağım bu hafta sonu. Ne çok güzel iş var!
Sahi, siz ne yapacaksınız bu hafta sonu?
Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

15 yorum

  1. Bu hafta sonunu kendime ayırmayı düşünüyorum.İzlenecek filmler,okunacak kitaplar var.Bir de yapılacak işleri sıkıştıracağım araya :)
    İyi hafta sonları!

    YanıtlaSil
  2. bu hafta sonu yeğenim yeni evine taşınacak,onun taşınmasına ve yerleşmesine yardım edeceğim

    YanıtlaSil
  3. öncelikle ruh ikizime "aptal" deme noluurrr :)
    hafta sonu için şu anda bir planım yok,ama bir an evvel akşamın 19:00 olmasını ve bulunduğum yerden uzaklaşıp ailemin yanına gitmek istiyorum.duş alıp hello kity'li polar pijamalarımı giyip,yemek yiyip çay ya da kahvemi yudumlarken laptopum kucağımda nette dolaşmak istiyorum
    yarına Allah kerim :)

    YanıtlaSil
  4. Modada waffle da yiyecek misin?:)

    YanıtlaSil
  5. hmm ben de...Kronik rejim:)

    YanıtlaSil
  6. Allahıım çok sekersin yeriiim iyiki bulmuşum seni heyyuu bebiş benimde bloğum var bekleriiim öpüldün :))) muahhhh :D

    YanıtlaSil
  7. alışkanlık yaptın,bugün de post yazmayınca meraklandım,iyisin mi ? :)

    YanıtlaSil

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0