12 Aralık 2013

Yeni Yıl Gelgitleri!

Kış geldi.
Kar bembeyaz örtüsünü yollara, ağaç dallarına ve canlıların üstüne örttü.
Camdan dışarı baktığımda uçsuz bucaksız bir beyazlık var, her yanı kaplamış. Sıcacık evimin penceresinden bakıyorum. Bilgisayarımın başındayım, dizlerimde battaniyem ve elimde sıcak çayımla yazılar yazıyorum. Yeni yıla yaklaşıyoruz, malum yeni yıl, dilekler, yeni umutlar demek. Ufaktan hayal kurmaya da başladım. Yılbaşı ağacımı ve süslerimi aldım, ilk fırsatta kuracağım. Hediyeler alınmaya başlandı bile. Yılbaşı akşamı ne pişirsem diyorum şimdiden. Kışın aptal romantizmi beni de içine aldı.
Her şey iyi güzel de içime sinmeyen ve beni eksik hissettiren bir his var. Hani geride bir şey bıraktığınızı ya da unuttuğunuzu sanmanıza sebep olan o rahatsız edici his. Her şey tam ama yine de eksik olan bir şey var.
Ne yapsam bir şey yerine oturmuyor, düşünüyorum.
Evi olmayan, faturasını ödeyemediği için evini ısıtamayan, parası olmadığı için aç kalan, bankamatik kabinlerinde yatan, soğuktan donarak ölen, maaşı ödenmediği için çocuğuna hediye alamayan onca insanı düşünüyorum. Sanırım içime sinmeyen bu!
Umarım 2014 tüm zor durumda olan canlılara ve iyi insanlara şans getirir.
Yeni yılı hatırlatan ve bana kışı sevdiren bir kaç resim kolajladım.
Bu akşam içimden böyle yazmak geldi.
Sevgiler..

Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

8 yorum

  1. Ne güzel yazmışsınız! Ben de aynı bu durumlardayım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,sanırım bugünlerde herkes biraz böyle..

      Sil
  2. 'kışın aptal romantizmi' ne kadar da tam yerine oturan bir ifade... kendi içime sinmeyenleri deşelerken okudum yazını..iyi dileklerin gerçek olur umarım...

    YanıtlaSil
  3. Hislerime tercüman olmuşsun canım onca yoğunluk içerisinde bir eksiklik boşluk hissi.. Ama güzel kış manzaraları ve kışı kış yapan güzellikler insanın içini ısıtmaya yetiyor :')

    YanıtlaSil
  4. İnsan kıpırtısını gizlememeli; insanca taşkınlıklar, daha da insan halleri çıkartır ortaya; onca,mağdur, masum,yalnız,perişanlık varken bile,ruh ve bedenin pişme sanatıdır, kıpırtıların küçük heyecanları; küçük çam ağacına selam olsun; gerçek olmamak,toprağından kopmamak şartıyla...

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim bu güzel yorum için :)

    YanıtlaSil

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0