17 Aralık 2013

En Güzel Tatil Hediyeleri: Magnetler!

Tatillerden ya da seyahatlerden dönerken eşe dosta getirmeyi çok sevdiğim benim de almaktan çok mutlu olduğum hediyelerin başında magnetler geliyor. Hem hatıra olması hem de sizin henüz görmediğiniz bir yerden bir hediyenin, arkadaşlarınız tarafından getirilerek hatırlandığınızı göstermesi bakımından çok değerli bulduğum magnetlerimden bir kaçını sizinle de paylaşmak istedim.
Buzdolamın üstündeler ve ben her baktığımda ya yaptığım tatilleri ya da çıktığım seyahatleri ya da bana o magneti hediye eden arkadaşımı hatırlıyorum.
Sizin en değerli magnetiniz nerden ve kimden merak ediyorum, yorum kısmında paylaşır mısınız?
Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

12 yorum

  1. ay bende de var dünya kadar :) ben de fotoğraflayayım bakiim nasıl görüncekler :)

    YanıtlaSil
  2. süperler bende her yurt dışına çıkan arkadaşıma mutlaka sipariş veririm noooooolur magnet diye yalvarırım daha doğrusu :) en son 1 ay sonra Hollanda'dan peynir değirmeni geldi çok tatlı bişi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Peynir değirmeni mi, hiç duymamıştım, ilginç olmalı!

      Sil
  3. bende huy edinden her gittiğim şehirden alıyorum en az 1 tane:)

    YanıtlaSil
  4. En değerli magnetim hiç benim olamamış olan ; tüm İtalya seyahatimiz boyunca ben buraya aşığım , ben burada yaşamalıyım , nolur dönmeyelim diye aylak aylak gezip tek magnet almadan döndüğüm magnet. En değerlisi o
    Evet salağım ben :D

    YanıtlaSil
  5. Hahaha ilahi, çok güldüm! Nedense İtalya'da ben de hep öyle dolaştım, neyse ki bir kaç magnet almıştım :))

    YanıtlaSil
  6. favorimi yazayım dedim de birden çok... İtalya'dan gelen bir arkadaşımın aldığı kedim çok tatlı bir kere. bir de annemin Marmaris' ten aldığı yöresel bebekler... Bir de benim Berlin'den aldığım hiç bir özelliği olmayan sarı siyah berlin yazılı magnet ama bayılıyorum ben ona:)

    YanıtlaSil
  7. 2014 İtalya takvimi :) kesinlikle buzdolabımın en havalı parçası

    YanıtlaSil

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0