3 Aralık 2013

MİM...En Sevdiğim...


Merhaba,
Sedef'in Evreni bloğunun sahibesi sevgili Sedef beni MİM'lemiş. Yoğunluktan biraz gecikmeli olarak yanıtlasam da çok sevdiğim bir mim oldu. İşte benden kısa kısa en sevdiklerim..

En Sevdiğin Renk ?
Kesinlikle tek bir yanıtım var,mor!

En Sevdiğin Yemek? | Sebze? | İçecek?
Makarnadan asla vazgeçemiyorum. Hemen hemen tüm sebzeleri severim enginar ve sarımsak hariç :)
Su içmeyi seviyorum. Ah bir de şarap severim :)

En Sevdiğin Çiçek?
Yasemin. Aslında güzel kokan her çiçeği seviyorum. Karanfili de severim.

En Sevdiğin Şarkı | Yerli? |Yabancı?
O kadar çok var ki. Telefonumun playlistinden biraz kopya çekecek olursam ;

Dulce Pontes-Cancao Do Mar(Bloğumun adı bu şarkıdan geliyor),
Amy Winehouse- Valerie,
Bruno Mars-Lock Out of Heaven,
Whitney Housten- It's Not Right But it's Ok.
Buika- La Falsa Moneda,
Jane Birkin-Living in Limbo,
Monica Molina-Vuela,
Crowded House-Don't Dream it's Over,

Türkçe olarak da çok var, Sezen Aksu ve Nilüfer'in eski şarkılarından vazgeçemiyorum.
Of çok var, hepsi sığmayacak :(

En Sevdiğin Komedyen?
Nedense aklıma Seinfeld geldi ilk, fena da değildi :)

En Sevdiğin İsim | Kız? | Erkek?
İsmimi çok seviyorum, erkek olsaydım Kerem ya da Erdem de olabilirdi. 

En Sevdiğin Kitap?
Ooooovvv! O kadar çok var ki hangisini sayarsam hatırı kalır. Ama beni en çok etkileyenlerden üçünü sayayım;
Orhan Pamuk-Beyaz Kale
Elif Şafak-Aşk
Murathan Mungan-Şairin Romanı.

En Sevdiğin Oyuncu? | Yerli? | Yabancı?
Sean Pean adamım.

En Sevdiğin Film? | Yerli? | Yabancı?
Çok var ama nasıl sayayım. Bir kaçını yazayım o zaman;
İçimdeki Yangın
Sen Dünyaya Gelmeden
21 Gram
Karamel
Paramparça Aşklar Köpekler
Offff liste bitmez bitmez ve bitmez...

En Sevdiğin Dizi | Yerli? | Yabancı?
Gelmiş geçmiş en güzel ve tek izlediğim dizim House ve hep öyle kalacak.

En Sevdiğin Şehir | Yerli? | Yabancı?
Bak bu çok net işte! Roma ve Kaş!!!

En Sevdiğin Gazete? | Gazeteci?
Bekir Coşkun'u,Mustafa Mutlu'yu ve Yılmaz Özdil'i severek okurum.

En Sevdiğin Mevsim? | Gün? | Ay?
Bahardan yaza geçtiğimiz günleri seviyorum.

En Sevdiğin Tarih?
Mutlu olduğum her günü severim.

En Sevdiğin Hitap? 
Cicim, şekerim ve bebişim'i çok kullanıyorum.

En Sevdiğin Kıyafet? | Kıyafet Tamamlayıcı? | Takı? 
Ayakkabılar benim için çok önemli. Sade küpeleri seviyorum. Elbise giymeyi de çok seviyorum.

En Sevdiğin Makyaj Malzemesi? | Bakım Ürünü
Allık ve Lipstik. Gerisi olmasa da olur :)

En Sevdiğin Çizgi Karakter?
Oldum olası çizgi film sevmemişimdir. Bu yüzden bir kahramanım yok ama Dedektif Gadget'ı bir aralar sempatik buluyordum :)

En Sevdiğin Söz?
"İnsana dair her şey kabulüm"

En Sevdiğin Anı?
Çok özel anları sadece aklımda tutarım :)

En Sevdiğin Arkadaşın?
Hangisini saysam ki, hepsini seviyorum :)
 
En Sevdiğin Özelliğin?
İnatçı ve titizim. Bunlar bana çok şey kattığı için seviyorum.
 
En Sevdiğin His?
Uykuya dalarken içinizin geçtiği o an var ya işte ordaki hissi seviyorum :)
 
En Sevdiğin Canlı?
Savunmaya muhtaç her canlıyı severim.
 
Bu uzuuuuun MİM'i isteyen ve vakti olan herkes yapsın derim, keyifliydi..Sevgili Sedef'e tekrar teşekkür ederim.
Sevgilerimle..
Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

8 yorum

  1. Müzik ve film listene bayildim:) icimdeki yangin ve paramparca asklar ve köpekler benim de favorim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, gerçekten çok etkileyici filmlerdi!

      Sil
  2. Asıl teşekkürler benden, harika bir sevdiğin listesi bu Deniz :)

    sevgilerle

    YanıtlaSil
  3. Her şey kabulüm; yeter ki gün eksilmesin penceremden, der şair... İnsan sevgi ve merakla yoğrulursa bir sürü şey seviyor; bir sürü güzelliği mimleniş hatırına okudum işte :))

    YanıtlaSil
  4. çok güzel bir mim yazısı olmuş,yazılarını özlemişim ya:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım keyifli bir mim'di gerçekten:)

      Sil

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0