14 Aralık 2013

Yeni Yılda Sevdiklerinize Anlamlı Armağanlar Verin!

Merhaba,
Uzun zamandır yazmak istediğim yazıyı yeni yılın ve hediye telaşının başladığı bugünlerde fırsat bulmuşken yazmak istedim.
LÖSEV'i bilmeyen yoktur değil mi?
Amacı lösemili ve kan hastası çocukların, sağlık ve eğitim başta olmak üzere her türlü ihtiyaçlarının sağlanmasına yardımcı olmak, bunun yanı sıra, kalıtsal ve edinsel kan hastalıkları konusunda ulusal düzeyde tedavi, eğitim ve araştırma kurumları kurmak ve işletmek olan LÖSEV, gerçekleştirdiği tüm faaliyetlerde, gelir elde etmenin yanı sıra, lösemi hastalığını tanıtmayı, lösemili çocukların ve ailelerinin sıkıntılarını topluma aktarmayı ve bu vesileyle toplumu bilinçlendirmeyi amaçlamakta olan bir vakıf. Ben de naçizane bir gönüllüsü olarak, yaklaşan yeni yılda sevdiklerinize alacağınız hediyelerin hem daha anlamlı hem de faydalı olması için paylaşmak istedim.
LÖSEV'in çalışmalarına katkı sağlamak için çalışan bir dükkan var. Ispanak.com ya da Lösev Dükkan olarak tanıdığımız bu internet sitesinde, iyileşen genç arkadaşlarımızın ve annelerin emeği olan ürünler satılıyor.
Bu dükkanda kupadan takvime, sağlıklı ve ev yapımı mutfak ürünlerinden seramik el yapımı hediyeliklere kadar bir çok ürünün satışı yapılıyor. Üstelik yeni yıla özel Yılbaşı Ürünleri de satışta!
Siz de bu yıl sevdiklerinizi hatırlamak, güzel ve anlamlı hediyeler vermek için, www.lsvdukkan.com adresinden sipariş verebilirsiniz.
Ve elbette Lösev'e destek olmak ve gönüllülük için yine internet sitesinden detaylı bilgi alabilirsiniz.
Mutlu ve sağlıklı günler diliyorum.
Sevgiler.
 
Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

2 yorum

  1. Ne güzel fikir verdin:) istesek de bazen önümüze düşünce hatırlıyoruz... sevgiler

    YanıtlaSil

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0