28 Aralık 2013

Mutlu Yıllar!


Merhaba,
Umarım hafta sonunuz güzel geçiyordur!
Benim için ve eminim ki bir çok kişi için tuhaf/kötü geçen bir yılı geride bırakıyoruz.
2013 hayatıma güzel şeyler de kattı ama 2014'ün daha cömert olmasını bekliyorum :)
Umarım 2014 size ve sevdiklerinize uğur getirir ve gönlünüzden geçen her şey gerçek olur.
Ayrıca tüm takipçilerime özellikle teşekkür etmek istiyorum. 2013'te beni yalnız bırakmadığınız ve gerek yorumlarınızla gerek paylaşımlarınızla yanımda olduğunuz ve destek verdiğiniz için teşekkür ederim.
2014'te daha güzel paylaşımlarla birlikte olmayı diliyorum. Sizi çok seviyorum.
Mutlu yıllar!
Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

8 yorum

  1. merhabalar, evet pek de iyi bir yıl olduğu söylenemez :(
    2014 hepimize daha iyi ve güzelliklerle gelen bir yıl olması dileğiyle :))

    YanıtlaSil
  2. 2013'te minicik bir mucize, oğlum katıldı ailemize:) o nedenle çok değerli bir yıl oldu benim için.umarım 2014 hepimiz için çok mutlu,sağlıklı,keyifli geçer deniz'cim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Dilek umarım 2014 sana ve minik oğluna daha uğurlu gelir, mutlu mutlu yıllar!

      Sil
  3. Henuz yeniyim blogunuzda ama 2014 paylasimlarinizi zevkle takip edecegim ;)
    Mutlu yillar, sevgiler

    YanıtlaSil
  4. O zaman hoşgeldiniz, 2014te beraber olmak dileğiyle, mutlu yıllar!

    YanıtlaSil
  5. Blog dünyasında yeniyim :) Blogunu çok sevdim. Bu da benimki http://ninastyle90.blogspot.com/ beklerim. Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0