14 Aralık 2013

Hafta Sonlarında Kalori Tuzağı!

Yok yok merak etmeyin, sağlıklı yaşam yazısı değil.
Tam tersi havaların soğumasıyla nasıl eve tıkıldığımı ve can sıkıntısından neler yapıp yediğimi anlatacağım. Yakında beşyüz kilo olursam resimlerimi koyarım siz de "eh bu kadar yersen böyle olursun" dersiniz :)
Tatlıyı seviyorum, tabii ki herkes sever laf mı şimdi bu! Ama kahvenin, çayın yanına akşam üstüne yetişmeli değil mi, o yüzden evde olduğum günler, kahvaltıdan kalktıktan bir zaman sonra kolları sıvıyorum.
 
Bugün yine Dr.Oetker'den yardım aldım. Zaten o kadar çok deneme yapıyorum ki doktoru zengin ettim . Ama çok da güzel oluyor. En çok da pratik oluşunu seviyorum. Eskiden bir misafir gelecek olsa sabahtan başlardık, unu, şekeri, yumurtası, yoğurdu, kabartma tozu, bilmem nesini hazırlamaya, kesin bir şey eksik olurdu ya komşudan al ya bakkala git. Artık kolayını buldum, uğraşmıyorum. Zaten çalışan biri için mümkün değil saatlerini poğaçaya, böreğe vermek. İyice ev kadını moduna girdim, neyse ne diyordum?


 Bugün çok sevdiğim ve yapılışı da çok kolay olan Mozaik Pasta'yı denedim.
Kutunun içinden kakao karışımı ve bisküvi parçaları çıkıyor, sadece süt ve margarin/zeytinyağı ekliyoruz.
Hazırlanışı her zaman olduğu gibi kutunun üstünde detaylıca anlatılmış. Yapılışı çok basit, akli dengesi yerinde olan herkes yapabilir.
Ben size adımları fotoğrafladım.


Sol alt köşedeki resimde kömür gibi gözüken şey tüm malzemelerin konmuş olduğu son hali. Yanındaki de buzluğa konmuş hali.


Ortaya çıkansa müthiş lezzetli bir karışım. Sadece biraz yumuşak oldu. Buzlukta bir saat bekletin diyordu ben iki saat bekledim yine de yumuşak oldu, herhalde benim dolap dandik.
Neyse efenim, tavsiye ederim, yapın, yiyin, yedirin!
Afiyet olsun..

Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

10 yorum

  1. Off hem ne tuzak şahane görünüyor ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
  2. yummy yummy yummmy must be funny :)) canım çekti ama şimdi olacak iş değil neyse dolapta sıcak çikolata var :)))
    çok güzel görünüyor afiyet olsun :) Sevgiler, Hazel..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de korkuyorum bu postları yaparken birinin canı çekerse diye, hay allah:((
      Umarım senin çikolata keyfin daha güzel olur,sevgiler:)

      Sil
  3. Vallahi bu kadar olur ben de bugün yaptım alırken de aklıma gelmiştin :)) bu arada yarısı bitti bile 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ciddi misin! Çok sevindim aklına geldiğim için demekki tatlı şeyleri çağrıştırıyorum, teşekkürler canım:)

      Sil
  4. Offf nedrn kotu seyler hep lezzetli olur :)) benim yerimede bool booool ye :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok doğru bir tespit, ne vardı brokoli de lezzetli olsaydı :))

      Sil
  5. Yapıcam yapıcam aklımda :)) Müthiş gözüküyor afiyet olsun.
    Çekilişim var canım blogumda katılırsan sevinirim.

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler, sen de mutlaka denemelisin :)
    Nazik davetin için teşekkür ederim canım :)

    YanıtlaSil

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0