8 Aralık 2013

Bu Sabahların Bir Anlamı Olmalı!

Günaydınlar, mutlu pazarlar!
Siz de benim gibi kahvaltının mutlulukla bir ilişkisi olduğuna inananlardansanız mutlaka hafta sonu kahvaltıları için özel bir şeyler hazırlıyorsunuzdur. Bu ister bir sucuklu yumurta, ister hellim pişirme kaçamağı olsun, ister göstere göstere yumurtalı ekmek kızartmak olsun, kahvaltının keyfini uzatan ve öğle saatlerine bağlayan lezzetlerin yeri başkadır.
 Ben de hafta sonu kahvaltılarına ayrı bir önem veririm. O yüzden üşenmedim bu sabah kendime krep yapayım dedim. Dr. Oetker'in krep kutusu uzun zamandır denenecekler sırasında bekliyordu, nihayet sıra geldi.
Karışıma su ve yumurta eklemeniz yeterli oluyor, zaten ayrıntılı tarifler kutuların arkasında var. Ben yapa yapa uzman oldum artık :)
 
 
Hazırlanan karışımı azıcık yağladığımız tavaya birer kepçe birer kepçe halinde koyarak pişiriyoruz. Altını üstünü güzel pişireyim derken havalı çevirme hareketleri de öğrenebilirsiniz, güzelim krepleri benim gibi yere de yapıştırabilirsiniz :)
 
 
 Pişirdiğiniz kreplerin içine ister peynir isterseniz de marmelat ya da nutella koyup lüpletebilirsiniz. Bu arada ince yaparsanız daha lezzetli oluyor.
Komşunuza da vermeyi unutmayın ki onun da günü şenlensin. Afiyet olsun, öpüyorum..
 
Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

14 yorum

  1. çokta lezzetli görünüyor:) afiyet olsun canım :)

    YanıtlaSil
  2. Harika görünüyor ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. krep harika da komşu ile paylaşma fikri daha da harika:)

    YanıtlaSil
  4. Deniiizzz kahvaltıya geliyorum :')

    YanıtlaSil
  5. Ellerinize sağlık, krep çok severim.Biz Rumelililer akıtma deriz ona :) Çok lezzetli görünüyor, paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim:)
      Akıtmayı merak ediyorum hiç yemedim,inşallah bir gün yerim:)

      Sil
  6. merhaba canım blogunu yeni keşfettim..öncelikle eline sağlık diyorum cok lezzetli görünüyor. bende krep yemeyi ve yapmayı cok severim ancak oethcer den hiç yapmadım ben kendi tarifimi yapıyorum her zaman.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin bloğuma:))
      Hepimize afiyet olsun o zaman,sevgiler!

      Sil

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0