26 Şubat 2014

Sinema Kuşağında "HER"



Son zamanlarda izlediğim en güzel film diyebilirim bu film için. Aşk, orjinal adıyla “Her” yakın gelecekte geçen bir film. Mektup yazarak geçimini sağlayan Theodore kalbi kırık bir adamdır, bir gün bir işletim sistemi reklamı görür ve satın aldığı işletim sistemi sayesinde yapay zeka Samantha ile tanışır. Sonra olaylar gelişir, çok anlatmayalım.
Bu film bize aşk denen duygunun ne kadar evrensel, sonsuz ve herhangi bir zamandan bağımsız bir kavram olduğunu, hatta hiç bir kavramla sınırlandırılamayacak ya da ilişkilendirilemeyecek kadar büyük bir olgu olduğunu bir kere daha gösteriyor. Üstelik çok farklı, çok sıcak ve içten bir şekilde.
Gerçekten de anlattığı şey her ne kadar herkesin bildiği ve milyonlarca kez filme çekilen bir konu olsa da anlatım tarzı ve farklı bakış açısı filmi çok güzel bir yere taşıyor.
Keramet Joaquin Phoenix’te midir, çipil gözlü Amy Adams’da mıdır yoksa müthiş seksi sesiyle Samantha’ya hayat veren Scarlett Johansson’da mıdır bilmem ama  ben filme BA-YIL-DIM!
İzleyiniz derim, sevgilerimle!
Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

17 yorum

  1. Her'ü beğendiysen mini İngiliz dizisi olan "Black Mirror"ın 2.sezon 1.bölümünü tavsiye ederim. Filmi izlemeye başladığımda aklıma hemen dizinin bu bölüm geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tavsiyen için,mutlaka göz atacağım, sevgiler:)

      Sil
  2. bu filmi görmek için yanıp tutuşuyorum

    YanıtlaSil
  3. benimde çok beğendiğimbir film ve oscar ödül töreninde en iyi film kategorisinde umarım kazanırlar

    YanıtlaSil
  4. Ben de bayıldım bu filme
    "En İyi Orijinal Senaryo" dalında Oscar'ı alır umarım!

    YanıtlaSil
  5. keramet bence Scarlett Johansson'un muhtesem sesinde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sesi bence de muhteşemdi, çok büyük etkisi var başarısında!

      Sil
  6. Filmi ben de çok sevdim. Teknolojinin insan hayatında geldiği ya da geleceği noktaya değinmesi yönünden Black Mirror'u anımsattı.

    YanıtlaSil
  7. Bu kadar merak bana fazla, olumsuz yorumlara aldırmayıp listeme alıyorum hemen :)

    YanıtlaSil
  8. Bu filmi izlemek için meraklandım :)

    YanıtlaSil
  9. Ben de izledim bu filmi. Gerçekten de çok orijinal bir film. Zaten "en iyi orijinal senaryo" Oscar ödülünü aldı.
    Izlemeyenler mutlaka izlesin. www.bogurtlenlim.blogspot.com.tr den tanıştım sitenizle. Takipçinizim artık. Ben de beklerim. Saygılar.
    www.yemekdeyemek.net

    YanıtlaSil

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0