13 Şubat 2014

Sevgililer Günü için Pratik ve Tatlı bir Öneri!


Merhaba,
Yarın malum büyük gün. Sevgililer için sembolik ama yine de tatlı hoşlukları beraberinde getirdiği ve biraz daha güzel bir gün geçirmemizi sağladığı için kimimizce özel kabul edilen bir gün. Sevgilisi olanlar günler öncesinden planlar yapıyor, hediyelerini seçiyor. 14 Şubat kim ne derse desin diğer günlerden biraz daha romantik geçiyor kesinlikle!
Ben de o günü evde geçirecek sevgililer için tatlı bir öneriyle geldim. Dr. Oetker’in sütlü tatlılar serisinden Kazandibi tatlısı hem pratik hem de lezzetli alternatifler arayanlar için ideal. Tüm malzeme yine paketin içinde, size sadece sütü eklemek kalıyor. Karışımı sütle bir kaç dakikada pişirip borcama boşaltıyorsunuz, toz karışımı da üzerine döktükten sonra dolapta soğutarak servis ediyorsunuz. Yakmanıza bile gerek kalmıyor, o kadar tembel işi :)
Benimkinin şekli biraz acemice oldu ama lezzeti harikaydı. Zaten aşkla yapılan her şey güzel olur:) Siz de sevgilinize sütlü bir sürpriz hazırlayabilirsiniz. 
Sevgililer gününüz kutlu olsun, tatlı ve romantik bir gün geçirmeniz dileğiyle..
Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

8 yorum

  1. ben bunu geçen gün yaptım,şahane bir tadı var,mmmmmm :)

    ellerine sağlık

    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık mutlu haftalar dilerim, Raflarda gördüğümde biraz önyargılı davranmıştım bu yazıdan sonra deneyebilirim

    YanıtlaSil
  3. Harika bir fikir hemen denemek istiyorum ^_*
    Sevginiz hep bugun ki gibi daim olsun <3

    YanıtlaSil
  4. Deniz Hanım, sevgiliniz sizin gibi biriyle olduğu için çok şanslı kih kih :) sevgiler elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha çok hoşsunuz çok teşekkür ederim, sevgilerimle :))

      Sil

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0