16 Şubat 2014

Bir Kaç Film Birden :)

                                         
 
Merhaba,
Geçen hafta izlediğim bir kaç film vardı. Pazar günümü yazmaya ayırmışken onlardan da bahsedeyim istedim.

Fotodaki sırayla gidelim, The Wolf of Wall Street. Para Avcısı adıyla vizyonda. Başrolde yakışıklı aktör Leonardo Di Caprio var. Bu adamı aptal romantik filmleri bırakıp karakter sahibi filmlerde oynamaya başlayalı daha çok sever oldum. İşte bu filmde de nasıl iyi bir oyuncu olduğunu daha net görebiliyoruz. Film bir tür yükseliş düşüş hikayesi, adı üstünde borsacı bir adam var ve onun hayat hikayesi anlatılıyor. Film gerek görsel olarak gerek oyunculuklarla (adamım Matthew McConaughey yine harikaydı) çok güzeldi biraz uzundu, sıkmak üzereydi ama tam zamanında bitti. Bir de filmi izledikten sonra uyuşturucuya başlayasınız geliyor, öyle bir eğiliminiz varsa izlemeyin:) Bir de fazla cinsellik barındırıyor. Ama film eğlenceli ve üzerinizde etki bırakan filmlerden. Martin Scorsese amcamıza selamlar, sevgiler. Ayrıca en iyi erkek oyuncu dalında Leonardo'ya bizzat ben Oscar'ını veriyorum, içi rahat olsun :)
 
Bir diğer filmimiz "The Help". Duyguların Rengi olarak Türkçe'ye çevrilmiş. Başrollerini Emma Stone, Viola Davis ve Octavia Spencer'ın paylaştığı film 1960'ların Amerika'sında geçiyor. Siyahi insanların maruz kaldığı ırkçılığı ve gazeteci genç bir kadının o dönemin "zenci yardımcıları" ile ilgili yazmaya çalıştığı bir kitap üzerine hüzünlü bir öykü. Sonradan dost olan bu üç kadının ilişkilerindeki sıcaklık filme de geçmiş. Mutlaka izlenmeli.
 
Bu hafta izlediğim filmlerden biri de Türk yapımı Meryem'di. Açıkçası okuduğum övgüler nedeniyle beklentim yüksekti. Ancak ben çok da aradığımı bulamadım. Evet konu çok özel, görüntüler harika, oyunculuklara zaten lafım yok, özellikle Meryem rolündeki Zeynep Camci ve İsmail Hacıoğlu harikaydı ancak havada kalan bir şeyler vardı. Sonu ilginçti bir de, yani o sonu beklemiyordum. Ne bileyim güzel filmdi ama sanki devamı bir yerlerde kalmış hissi uyandırdı bende.
 
Son filmimiz Acı Reçete. Orijinal adıyla "Side Effect". Adından da anlaşılacağı üzere bir ilaç var ve yan etkileriyle ilgili olaylar yaşanıyor. Ancak olaylar çok başka. Filmi çok zekice buldum ve izlerken keyif aldım. Eh tabi bir de Jude Law etkisi var. Yönetmen Steven Soderbergh, künyesi de sağlam yani. İzlenmeli.
 
Bu haftanın önerileri böyle, iyi seyirler!
 
Not: Bu arada If İstanbul Bağımsız Filmler Festivali başladı. Kaçırılmaması gereken filmler var, vakti olanlar izlesin derim.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

10 yorum

  1. acı reçete belki insanı etkisi altında bırakacak bir film olmasa da konu bakımından değişik,güzeldi.. the help ' ten etkilendim, ki benim ülkemde de benzer şeyler yaşanırken hele. fakat sonundaki intikam biraz mide bulandırıcıydı sanki :)

    YanıtlaSil
  2. bu durumda The Help mutlaka izlemem gerekeni,en müsait zamanımda izlesem iyi olacak,
    DENİZVİZYON taktım adını :) eğer kızmazsan

    sevgiler ve teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Bende de bir üşengeçlik başladı şu dizileri yazmakla ilgili.Sende okuyunca güç aldım şimdi yazmaya başlarım :)
    Bir de Deniz,Kaçak Kahramanlar'ı o gün bitirmiştim,hemen de yazdım,merak ediyordun ya kitabı : http://zamansozleri.blogspot.com.tr/2014/02/kitap-kacak-kahramanlar-fadime-uslu.html
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eline sağlık, bu yazarı çok merak ediyorum, "büyük kızlar ağlamaz" listemde mutlaka okuyacağım,sevgilerimle:)

      Sil
  4. "The Help"i sevdiysen "12 Yıllık Esaret"i izlemeni öneririm.
    Beğeneceksin!

    YanıtlaSil
  5. Acı Reçete "Side Effect" farklı bir filmdi duygusal olarak çok etkiledi mi hayır hatırımda uzun süre kalır mı düşük ihtimal ama yinede farklı bir tür arayışı içir güzel bir film sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorum için teşekkürler, farklı bakış açılarını da merak ediyorum o yüzden bu paylaşımlar çok önemli, sevgilerimle:)

      Sil

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0