10 Mayıs 2014

Palma d'Oro'da Gezgin&Guru Buluşması


Geçen hafta Mekanist'in 2. Gezgin&Guru buluşması gerçekleşti. Etkinlik Şaşkınbakkal'daki Palma d'Oro'da yapıldı. Palma d'Oro Bağdat Caddesi'ndeyseniz kahvaltı etmek ya da bir şeyler yiyip içmek için güzel bir mekan, özellikle yazın açık havada oturmak keyifli oluyor.
Palma d'Oro ev sahibi olarak da çok iyiydi. Kalabalık olmamıza rağmen herkes mutluydu.
Hem ikramları hem de yemekleri beğendim. Özellikle Ravioli'ye ve dondurmalı profiterole bayıldım.
Gecede Cezmi Baskın da bizimleydi ve yeni şarap markası Cezz'i tanıttı.
Müzikse muhteşemdi, kimse yerinde duramadı. Özellikle müzik seçimleri için mekanı tebrik etmek gerekiyor ama benim favorim canlı performansıyla herkesi kendine hayran bırakan Dinçer Erdoğan'dı. Enerjisi muhteşemdi. Gözlemlediğim kadarıyla herkes çok eğlendi ve güzel vakit geçirdi. Ben de gecenin sonunda yapılan çekilişte Palma d'Oro'da Brunch kazandım. Ayrıca gecede çalınan müziklerin CD'si hediye edildi.
Bu güzel organizasyon için mekan sahibi Yıldıray Bey'e, Palma d'Oro ekibine ve Mekanist'e teşekkürler.
Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

0 yorum

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0