19 Haziran 2014

İstanbul'da bir Dublinli:Oisin Davis


 
Biraz gecikmiş bir yazı olacak ama bahsetmeden geçmek istemedim. Mekanist’in haberdar etmesiyle geçtiğimiz haftalarda bir akşam Babylon Lounge’a gittim. İrlandalı Mixolojist barmen Oisin Davis, Dublin Spot olarak bir aylığına şirin bir mekana dönüştürülen Babylon Lounge’da Jameson viski markasının sponsorluğu’nda çok hoş tadımlı kokteyller hazırladı.
Pop Up Dublin Spot’un hikayesini bilenler vardır. Dublin’e hayran olan oyuncu Gonca Vuslateri’nin bir aylık projesidir Dublin Spot at Babylon Lounge. Yeşil, sıcak, samimi ve minicik bir bar. Ben ne yazık ki son etkinliğe yetişebildim. Umarım aynı konseptiyle başka bir mekanda devam eder.
Oisin Davis, alanında en iyilerden biri. Bunu hem yaptığı birbirinden lezzetli karışımlardan hem de kendi ağzından dinlediğimiz hikayesinden öğrendik. Viskinin meyvelerle olan bağını kuvvetlendirmiş. Meyve özünde bekletilen içkilerin tadı bir başka olmuş. Öyle ki içmekte hep zorlandığım viskiyi tadımı hoş bir içki haline getirmiş. Benim favorimse Bankers Twist oldu.
Kısacası hem sohbeti hem kokteylleri keyifli Oisin Davis’i çok sevdik. James Joyce’dan sonra sevdiğim bir Dublinli daha, artık O.D.!
Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

0 yorum

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0