29 Haziran 2014

Boğaz'da Parti Keyfi



Yazın gelişiyle birlikte etkinlik ve davetler arttı. İstanbul geceleri hareketlendi. Bu yüzden yazmakta geciktiğim yazıları tatil öncesi yazmak istedim. Evet bugün itibariyle tatile çıkıyorum, yaşasın!
 
Geçtiğimiz hafta yine Cem'in organizasyonuyla Gurme Bloggerlar olarak bir araya geldik. Özel bir parti için Reina'dan tekneyle hareket ettik.  Boğaz turumuz çok keyifli geçti, hem sohbet ettik hem de ikram edilen kokteyl ve içkileri yudumladık. Bu gezi esnasında bir kere daha anladım ki İstanbul muhteşem bir şehir. Tüm Boğaz'ı ve sahil hattını izlemeye doyamadık.
 
Bu arada ikram edilen votkalar çok hoşuma gitti. Ben normalde votka içemezdim, sert gelirdi ancak Grey Goose'u gayet başarılı buldum. İçimi çok hafif ve meyve ile karıştırılarak hazırlananları çok sevdim.
 
İşte bu keyifli partiden kareler. Tatilden sonra görüşmek üzere, sevgilerimle!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

1 yorum

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0