4 Kasım 2013

Tüyap 32. Uluslararası İstanbul Kitap Fuarı Başladı!


"Bir kitap, içimizdeki donmuş denize indirilmiş bir baltadır demiş Franz Kafka"

Merhaba,
Bu sene de merakla ve dört gözle (çok kitap okuyan biri için ne kadar uygun oldu :)) beklediğim kitap fuarı nihayet başladı. Açıldığı ilk gün gittim. Evime çok yakın oluşu nedeniyle çok da mutluyum.
Kitap severler için Tüyap kitap fuarı çok önemli. Çünkü sevdiğimiz yazar ve şairlerle tanışmak için müthiş bir fırsat. Ayrıca düzenlenen konuşma ve sempozyumlara da katılabiliyorsunuz. Bu senenin onur yazarı Profesör Taner Timur. Onur konuğu ise Çin. Ben de hemen yaratıcı yazarlık atölyesine katıldığım Semih Gümüş hocamı ziyaret ettim. Bizimkiler bana hocamın yeni çıkan kitabını imzalatmışlar, çok mutlu oldum.



Fuarın ilk günü olmasına rağmen oldukça kalabalık olduğunu gördüm. Çok uzun yıllardır her sene fuara katılan biri olarak yıllar geçtikçe kalabalığın artışını sevinçle gözlemliyorum. Okuma oranının bu kadar düşük olduğu ülkemizde umarım bu oran yeni nesillerle birlikte artar. Elbette okunan kitapların içeriği ve kalitesi çok önemli. Burada ebeveyn ve öğretmenlere büyük görev düşüyor.
Bu arada fuarın girişinde Gençliğe Hitabe'nin dağıtılması ve bu seneye damgasını vuran rengarenk boyanmış merdiven çok güzeldi.


Fuar Tüyap'ta 10 Kasım 2013 tarihine kadar sürecek. Orası çok uzak nasıl gidilir diyenler, metrobüs son durakta inip ulaşabilirler.
Fuarla ilgili ulaşım, program, imza günleri gibi ayrıntılı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.
Ah bu arada bir özlü sözle açmıştık, bir özlü sözle kapatalım. Kitabı dolaba değil kafana koy :)

Kitap dolu günler, sevgiler..
Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

6 yorum

  1. :) Ne güzel yapmışlar mesajlar ulaşmıştır umarım...
    Bana ne yazık ki çok uzak :( keşke Anadolu yakasında da düzenlense :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha ne mesajlar vardı neler :) Keşke yakın olsaydınız..

      Sil
  2. Tüyap'a gitmek güzel de dönmek eziyet gibi oluyor. Hınca hınç dolu metrobüsler, otobüsler... Pöff! :)

    YanıtlaSil
  3. Tepebaşında iken her sene yalova'dan kalkıp gidiyordum ama Tüyap'a kurulduğundan beri çok uzak olduğundan gidemiyorum. Ama o fuarın havasını nasıl da özledim:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız tepebaşında daha rahattı olsun belki yolunuz düşer bir gün:)

      Sil

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0