28 Kasım 2013

Hızlı ve Leziz Yemek Hazırlama Sanatı..Yok be şaka!

Merhabalar,
Bu akşam eve gittiğimde ne yiyeceğim diye dertlenenlerdenseniz size geçen gün yaptığım pratik yemeğin tarifini vereyim. Sanat falan söz konusu değil, sakın ciddiye almayın.
Marketlerde hani şu bir kaç dakikada pişen makarnalar var ya, onlardan alın.
Yok canım o kadar da dandik bir yemek olmasın diyorsanız biraz hareket katabiliriz! Örneğin geçen gün aldığım Vog tavasını sırf kullanmış olmak için alet ettiğim emele bakınız;
Bir sürü sebze doldurdum.
Bol sebzeli bir şey yapmak istediğimden dolapta bulduğum her şeyi ekledim. Malzemeler ; domates rendesi, havuç, kırmızı biber, yeşil biber, kabak ve taze nane idi. Her yemekte mutlaka kullandığım karabiberi bilmem saymama gerek var mı?

Zeytinyağını kızdırdıktan sonra saydığım tüm bu malzemeleri tavada iyice pişirdim. Sonra aşırı uzun ve hemen haşlanan spagettiyi haşladım. Bunlar küçücük paketlerde 1-2 liraya satılan şeylerden. Böylece yemeğimiz ekonomik de olmuş oluyor.

Sonra haşladığım bu spagettiyi tabağa koydum ve üzerine pişirdiğim sebzeleri bir sos gibi döktüm. Üzerine de süsleme için bir sap taze nane koydum. İşte bu kadar. Gördüğünüz gibi bir esprisi yok ama oldukça lezzetli oldu. Hem de hazırlaması kolay.
Hadi bakalım afiyet olsun.

Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

3 yorum

  1. Çok Sevgili DenizinŞarkısı,
    Böyle sağlıklı, lezzetli aynı zamanda pratik (hem önden hem cam kenarı) yemek paylaşımlarınız bir harika :)
    Sevgiler,

    YanıtlaSil

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0