20 Kasım 2013

Behzat Ç.


Geçen hafta uzun bir aradan sonra sinemaya gittim. Evde izlemeyi daha çok seviyorum. Ben her ne kadar Türk filmi olmasın desem de filmi kardeşim seçti ve Behzat Ç. Ankara Yanıyor filmine girdik.
Dizisinin çok hayranı olduğunu biliyordum ama hiç izlememiştim. Elbette Erdal Beşikçioğlu'nu hem oyunculuğuyla hem de sanatçı tavrıyla çok beğeniyorum ama TV izleme alışkanlığım olmadığı için Behzat Ç.'den de bihaberdim. Hatta bu da 2. filmmiş. Artık ilkinin DVD'sini alırım.

Filmin konusu kısaca şöyle ; bir bakkal,bir Alman Konsolosluğu çalışanı ve İç İşleri Bakanının öldürülmesi üzerine olaylar başlar. Cinayet büroya atanan badem bıyıklı komiser terfi almak derdindedir. Devreye Behzat Ç. ve Alman Polisi girer ve olaylar olaylar. Gerisini anlatmayayım. Güzel bir senaryosu var. Gezi olayları ile ilgili de (anlayana!) güzel mesajlar iletilmiş. Toplumsal duyarlılığı ön plana alan siyasi bir taşlama da diyebiliriz. Oldukça eğlenceli bir film. Başrollerinde  Erdal Beşikçioğlu, Nejat İşler, Sanem Çelik, Fatih Artman, İnanç Konukçu, Berkan Şal, Seda Bakan ve Aslı Tandoğan var.

Kesinlikle izlenmeli diyorum. İyi seyirler..
Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

0 yorum

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0