11 Kasım 2013

Haftanın Kitabı Tess Gerritsen'den!


Merhaba,
Umarım güzel bir hafta olur. Pazartesiye kitapla başlayalım istedim.
Hemen hemen her türde kitap okumaya çalışıyorum. Zaman zaman polisiye/gerilim türünde kitapları da okuyorum. Bu dalda en başarılı bulduğum yazar elbette Trevenian. Dehası ve olay kurgusuyla kusursuz bir yazar ve bir efsane. Yenilerden de Jean Christophe Grange favorim. Her yeni kitabını büyük bir merakla alıp okuyorum. Yine başka bir favorim tarzı biraz daha yumuşak olmakla birlikte Dan Brown. Özellikle son kitabı “Cehennem”i çıkar çıkmaz almıştım. Kitapta geçen olaylar İtalya’da başlayıp Türkiye’ye kadar uzanıyordu. Kitabı okumam da ilginç bir şekilde İtalya seyahatime denk gelmişti.
Geçen hafta kitap fuarını gezerken bir yayınevinin standında Tess Gerritsen’in kitaplarına rastladım. O kadar çok kitabı vardı ki şaşırdım. Adını çokça duymuş olmama rağmen hiç okumamıştım. Standda duran görevlinin tavsiyesiyle “Siliniş” kitabını aldım. Sabah başladığım 560 sayfalık kitabı akşama kadar neredeyse bitirmiştim. Oldukça sürükleyici ve heyecanlı bir kitaptı. Yemek yerken bile elimden bırakamadım. Kitap biter bitmez bir diğer kitabı “Günahkar”ı aldım. O da hemen bitti ve üçüncü olarak “Kan Gölü”nü okudum. Bir kaç gün içinde üç kalın kitabı da bitirmiştim. Anlatımı oldukça gerçekçi ve sürükleyiciydi. Anlattığı bazı yerlerde nefesimin kesildiğini ya da kalp atışlarımın hızlandığını söylemeliyim. Bunu başarabilen çok fazla yazar yok.
Bu türü sevenlerin kesinlikle okuması gereken bir yazar Tess Gerritsen. Özellikle “Siliniş”i çok beğendim.
Tavsiye ederim, iyi okumalar.


Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

10 yorum

  1. Tess Gerritsen kitaplarını seviyorum. Yalnız, kendisi doktor emeklisi olduğundan sanırım,
    her kitabında insan kesme sahnesini detayıyla anlatıyor. Bu kısımları okumadan atlıyorum.
    Merak ettim, acaba bu kitapta da o detay var mı?
    Ama onun dışında gerçekten çok akıcı yazıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesme biçme bu kitapta da var açıkçası bazı sayfalarda ben de zorlandım :)

      Sil
  2. Kesinlikle çok güzeldi,Tess olunca :)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Asla Arkana Bakma ve Günahkar okuduğum kitapları arasında tavsiye ederim :)
    hazioz.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günahkar'ı ben de beğenmiştim diğerini de okurum mutlaka teşekkürler:)

      Sil
  4. Bende Tess Gerritsen kitaplarina bayiliyorum. Fakat silinisi okumadim daha. en kisa zamanda okuyacagim :)

    YanıtlaSil
  5. Maxime Chattam ' ın kitaplarını da bir şans verin derim..

    YanıtlaSil

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0