18 Kasım 2013

Hafta Sonundan Kalma..


Siz de hala haftaya adapte olamamışsanız ve benim gibi sakin geçen hafta sonunu özlüyorsanız diyerek bu postu hazırladım.
Cumartesi günü ufacık bir operasyon geçirdiğim için Pazar gününü alışkın olmadığım üzere dinlenmeye ve hiç bir şey yapmamaya ayırdım. Gerçi yine boş durmadım ama daha çok miskinlikle geçti diyebilirim.
Sabah uzun ve keyifli bir kahvaltı yaptıktan sonra kitabımı ve kahvemi alıp köşeme çekildim. Bu aralar Trevanian okuyorum. Benim için polisiye gerilim türünün duayenidir. Müthiş zekası ve başarılı kurgusuyla vazgeçilmez bir yazar. Şu an Kasaba’yı okuyorum. Daha once hiç okumadım diyenlere Şibumi ve Hesaplaşma’yı tavsiye ederim.  

Bu ara Dr.Oetker’e takmış durumdayım. Geçen gün aşuresini yaptım çok güzel oldu. Canım sıkıldıkça bir şeyler deniyorum. En son poğaça ve köstebek tatlısını denedim. Özellikle poğaça muhteşem oldu. Yapılışı da kolay.



Ve Sonuç! 

Köstebek tatlısı da vanilya muz aromalı tatlıları sevenler için ideal, hem de çok pratik. Hazırlamak 2 dak. sürüyor. Tavsiye ederim.  


Bu arada tatlı komşum bana aşure getirmiş. Ne kadar şık bakar mısınız?


Güzel geçen bir hafta sonundan sonra Pazartesi günü işe gelmek insana daha bir eziyet oluyor. Ben de çok zor adapte oldum bu güne. Umarım siz daha kolay atlatmışsınızdır.
Herkese mutlu haftalar!
Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

12 yorum

  1. Harika bir haftasonu olmuş gibi görünüyor :)

    YanıtlaSil
  2. Fotoğraflar harika ! Hele ki birinci :)
    Şibumi uzun süredir listemde bekliyordu, burada görünce hatırlamak iyi oldu
    Geçmiş olsun bu arada
    (:

    YanıtlaSil
  3. Şibumi'yi okumuştum ve sevmiştim.Diğer kitaplarını da alıp bir dönüş yapayım Trevanian'a.Köstebek tatlısı nasıl 2 dk sürer ben mi yeteneksizim diye düşünürken köstebek pastayla karıştırdığımı farkettim.Daha nice güzel haftasonlarına umarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok pastası daha uzun sürüyor, bu çok pratik:)
      Çok teşekkür ederim,sevgiler..

      Sil
  4. Sevgili Yıldız, ben de Trevenian'a bayılırım. Şibumi'yi soluksuz okumuştum. Kasaba'yı tavsiyen üzerine okuyacağım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kasaba diğer kitaplara göre temposu daha düşük fakat edebi yönü kuvvetli bir kitap,çok sevdim ancak hesaplaşmayı da okumanı isterim:)

      Sil
  5. canım,kitap ve film önerilerini okumayı özlemişim.bu arada çok geçmiş olsun.Kendine iyi bak,sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilek'cim çok teşekkür ederim. Güzel bir organizasyon olsa da görüşsek keşke :)

      Sil
  6. cnm ellerine sağlık :) poğaçalar beni çağırıyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Nihan'cım, sana da yaparım bir gün :)

      Sil

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0