3 Ekim 2013

Tanrım Evleniyorum! Şaka Şaka Sadece MİM'lendim :)



Merhaba,
Bu sabah güzel bir MİM'le uyandım. Tanrım Evleniyorum bloğunun sahibi, çok sevdiğim arkadaşım Aslı beni mimlemiş. Soruları çok sevdim ve hemen yanıtlıyorum.

1.   Bloğunun adı nereden geliyor?
Çok sevdiğim Portekiz'li şarkıcı Dulce Pontes'in en sevdiğim şarkısı olan "Cancao Do Mar" ın Türkçe karşılığı Deniz'in Şarkısı idi ve blog açma fikri oluştuğunda hiç tereddütsüz bu ismi seçtim.

2.   Nasıl bir düğün istersin? Kır düğünü, salon düğünü, havuz başı, deniz kenarı vs.
İnsanların rahat edebilecekleri hatta çıplak ayakla çimler üzerinde dans edeceği kocaman bir kır düğünü.

3.   Gelinliğini dantel mi, tül mü, saten mi tercih edersin?

Kesinlikle dantel!

4.   Gelin tacı mı, toka mı, çiçek mi, tarak mı? Duvak mı şapka mı?
Çiçekli bir duvak olabilir.

5.   Düğün konseptleri arasında en beğendiğin trendler neler? Hangi renk bir düğün istersin?
Beyaz, mor ve lila renklerin hakim olduğu, mümkünse çok fazla ağacın olduğu kocaman yemyeşil bir arazi üzerinde bol sohbetli bol eğlenceli rahat bir düğün olmasını isterim. Vintage konsepte sahip düğünleri de çok hoş buluyorum.
    6.   Kendini nasıl tanımlarsın? a) romantik / vintage  b) modern / sade  c) geleneksel / ihtişamlı d) renkli / enerjik
Modern/sade
Ben de bu MİM'i tüm bekar bloggerlara gönderiyorum!
Sevgiler..  

Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

8 yorum

  1. Ne de güzel olur kır düğünü :) Darısı bekarlara :)

    YanıtlaSil
  2. Gönlünüze göre biriyle, gönlünüze göre bir düğünle evlenirsiniz inşallah :))

    YanıtlaSil
  3. Çooook teşekkürler :) Evlilik zor zanaat, kısmet diyelim :))

    YanıtlaSil
  4. Hayalinizden çok daha güzel bir düğünle mutlu bir evlilik yapmanızı dilerim. Kır düğünü muhteşem bir fikir :)

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için :)

    YanıtlaSil
  6. canım Denizcim..cevapların için tesekkurler..eminim düğünün de senin gibi tatlı ve renkli olacak.. cok opuyorum seni..

    sorularımı üzerine alıp cevaplamak isteyen baska arkadaslar olursa buyursun lutfen:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel MİM için ben teşekkür ederim canım çok öpüyorum:)

      Sil

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0