4 Ekim 2013

Bir MİM Daha!



Merhaba,
Bugünlerde bir MİM'dir aldı gidiyor. Çok da eğlenceli.Ben de üstüste MİM'lendim. Bugün çok sevdiğim arkadaşım Her Şeyden Biraz bloğunun sahibesi Nermin'in sorularını yanıtlayacağım.

1.Blog açmaya nasıl karar verdiniz?
Kendimi bildim bileli okuyor ve yazıyorum. Yazdıklarımı paylaşmak istedim ve arkadaşlarımdan da yoğun talep olunca blog yazmaya karar verdim. İyi ki de onları dinlemişim.

2. Blogunuzla ilgili en büyük hayaliniz?
Bloğumu vakit darlığından dolayı çok sık güncelleyemiyorum. Daha fazla vakit ayırmak en büyük hayalim.

3. Alışverişe çıksanız ilk alacağınız 3 ürün?
Bu sanırım o an ne almak istediğime göre değişen bir liste olur. En çok ayakkabı ve cilt bakım ürünleri almayı seviyorum. Ama şu aralar önceliğim biraz değişti, evim için alışveriş yapmak daha cazip geliyor ve mutfak gereçleri satan mağazaları çok sık ziyaret ediyorum.

4. Hangi mağazalardan alışveriş yapmayı seviyorsunuz?
Giyim için tercihim daha çok Mango ve Zara, bakım ürünlerimi Gratis, Watsons gibi mağazalardan alıyorum. Ev içinse Tantitoni vazgeçilmezim. Daha sayamadığım bir çok marka var elbette, bunlar aklıma ilk gelenler.

5. Olmazsa olmazlarınız neler? (Alışveriş,makyaj,moda,hayata dair)
Yapmaktan keyif aldığım bir çok şey var. Bunların başında okumak ve yazmak geliyor elbette. Bununla birlikte alışveriş yapmak, ev dekore etmek, film izlemek ve spor yapmak vazgeçilmezlerim arasında.
Bu keyifli MİM için Nermin'ciğime teşekkür ediyorum ve tüm blogger arkadaşlarımı MİM'liyorum.
Sevgiler..
Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

4 yorum

  1. Çok teşekkür ederim cevapların için canım... mutlu, huzurlu bol kahkahalı anlar yaşa güzel evinde :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, şu MİM' in ne olduğunu bir öğrenemedim.Kısaca anlatır mısınız.Sevgiler.http://gulizarinoyuncaklari.blogspot.com/ da beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorular hazırlayıp birbirimize soruyoruz bu kadar:))

      Sil

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0