16 Ekim 2013

Mutfağımın En Renklisi: Tantitoni



Merhaba,
Bugün size mutfağımın en güzel, en pratik ve en severek kullandığım parçalarıyla ilgili bir şeyler yazmayı istedim. Kendi evime taşındığımdan beri evim ve mutfağım için daha renkli ve daha pratik eşyalar seçme özgürlüğüne kavuştum. Annem duymasın ama ağır ve renksiz mutfaklar yerini artık daha özgür ve daha renkli mutfaklara bırakıyor. Ben de mutfağım için seçim yaparken bir çok kişinin severek ve beğenerek mutfağında yer verdiği Tantitoni markasını tercih ettim. Rengarenk ve pratik ürünleriyle gönlümü çaldılar adeta. Evime en yakın Tantitoni Beyliküzü Marmarapark'taki ve hem müşteri memnuniyeti odaklı hem güler yüzlü çalışanlarıyla en çok uğradığım mağazalardan biri. Üstelik ne zaman uğrasam kendi yaptıkları leziz keklerden ikram ediyorlar.


Her uğradığımda mutlaka bir şeyler alıyorum. Mutfağım Tantitoni ürünleriyle doldu. Severek kullandığım ve alınacaklar listemde olan bir kaç ürünü sizin için biraraya getirdim.


Müşteri odaklı ve güler yüzlü personeli, rengarenk ve pratik ürünleriyle Tantitoni Türkiye'nin bir çok yerinde mağazaya sahip. İnternet sitesine buradan ulaşabilirsiniz. Uğrayıp bir göz atın derim.
Sevgiler.
Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

7 yorum

  1. burayı bende çook seviyorum çeyizlik alışverişini buradan yapmalı insan :**))

    YanıtlaSil
  2. gerçekten çok şeker ürünleri var.bende geçen hafta cupcake'li bir tepsi aldım:)

    YanıtlaSil
  3. benim de çok sevdiğim bir marka renkleriyle bir anda mağaza içinde buluveriyor insan kendini :)

    YanıtlaSil

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0