21 Ekim 2013

Pratik ve Leziz: Fırında Kremalı Patates

Yok yok merak etmeyin herkesin gözü kapalı yaptığı bu yemeğin tarifini bir de benden dinlemeyeceksiniz :)
Sadece hafta sonu kendime hazırladığım pratik ve cici sofrayı paylaşmak istedim.
Fırın'ım yeni o yüzden hevesim taze. Kek falan yaptım, çok güzel kabardı. Bir de yemek yapayım dedim. Şöyle bir süreç geçirdim;


Benim gibi yemek yaparken eli ayağına dolanan biri bile yaptıysa siz hayli hayli yaparsınız. Oldukça da lezzetli oldu. Sonra baktım ben bununla doymayacağım, yanına tavuk kızarttım. Renk olsun diye de tabağa biraz domates ve nane koydum. Güzel bir de şarap açtım. İşte sonuç;



Siz de hızlı ve kolay bir şekilde böyle bir masa hazırlayabilir, kendinize ziyafet çekebilirsiniz.
Afiyet olsun ;)
Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

11 yorum

  1. Patatesleri nasıl yapın anlamadım :/

    YanıtlaSil
  2. Hay allah ben herkes biliyordur diye anlatma gereği duymamıştım. O zaman kısaca anlatayım:)
    Bir tatlı kaşığı kadar zeytin yağı ile yağladığımız bir borcama dilimlediğimiz patatesleri diziyoruz. Bir çorba kaşığı kadar süt, bir tutam tuz döküyoruz ve bir paket kremayı üstüne boşaltıp karıştırıyoruz. 180 derece sıcaklıktaki fırınımıza koyup yaklaşık yarım saat pişiriyoruz. Çatalla ara sıra kontrol ettiğimiz patatesler yumuşamışsa kaşar peynir rendeliyoruz ve patateslerin üzerine serpiyoruz. 5 dakika kadar daha fırında kalıyor, kaşarlar kızarmaya başlayınca çıkartıp servis ediyoruz. Bu kadarcık :) Afiyet olsun!

    YanıtlaSil
  3. acıkmışım , onu fark ettim ^.^
    bizim evde de çok yapılır kremalı papates, öyle basit ve lezzetli ki !
    sevgiler, sempa :*

    YanıtlaSil
  4. Bütün misafir yemeklerine alalacele yaptığım ve enn sevdiğim yemektir :)

    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Hiç denememiştim ama bu şık sunumu görünce karar verdim.
    Sayenizde akşama ne yapayım düşüncemden kurtuldum.
    Patates+tavuk !!!

    YanıtlaSil
  6. Ah o yeni alınmış mutfak aletleri hevesi :))) Enfes bir menü olmuş, afiyet olsun ..

    YanıtlaSil

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0