20 Eylül 2013

Katılmadan Elendim: Boyner Fotoğraf Yarışması ve Benim Rengim!



Merhaba,
Dün Boyner’den içeri girerken 8. Ulusal Fotoğraf Yarışması ilanı dikkatimi çekti. Fotoğraf çekmeyi seviyorum. Üstelik konu RENK’ti. Aklıma hemen Venedik Bienali’nde çektiğim bir fotoğraf geldi. Ne yazık ki hangi pavyonda çektiğimi hatırlamıyorum. Renk renk baharatlarla hazırlanmış, müthiş güzel kokan, çok hoş bir performanstı. Bol bol fotoğrafını çekmiştim. Çok heyecanlandım. Hemen eve gidip katılım koşullarını okumak ve katılmak istedim. Ancak katılım koşullarını okuyunca yıkıldım. Çünkü çektiğim fotoğraflar çözünürlük ve pixel olarak yeterli değildi. Yani baştan elenmiş oldum.
Üzüntümü ve fotoğrafımı sizinle paylaşmak istedim. Ne dersiniz? Katılabilsem şansım olur muydu?
Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

34 yorum

  1. görüntü muhteşem kokusunu alır gibiyim

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir fotoğraf bence şansın varmış :/

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim,bunu duymam iyi oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

      Sil
    2. belki bi programla çözünürlük değiştirilebilir, güzel fotoğraf yazık olmasın:)

      Sil
    3. Aslında denenebilirdi ama artık çok geç, yarışma bitti :(

      Sil
  4. Çok güzel bir fotoğraf renk teması için çok uygun olurmuş gerçekten

    YanıtlaSil
  5. Aaah ah,keşke katılabilseydim,çok teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  6. bence harika bir resim kesinlikle çok büyük şansınız olurdu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevinsem mi üzülsem mi bilemiyorum:)

      Sil
  7. çok güzl bir görüntü yakalamışsın:)) özellikle mavi baharat kuleleri çok ilgi çekici

    YanıtlaSil
  8. Bende resme bayıldım profesyonel elden çıkmış gibi duruyor :)
    Keşke katılabilseydiniz .

    YanıtlaSil
  9. Bence kesinlikle olurdu çok hoş görünüyor özellikle konu renk ise. Başka açılardan çekilmiş halleri de mutlaka elinizde vardır, renkler dışında karanlık alanın azaltılması da fotoğrafı daha başarılı yapabilir. Katılamamanıza üzüldüm.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim önerilerin için, keşke daha profesyonel bir makineyle çekseydim,neyse artık bir dahaki Venedik Bienali'ne diyelim:)

      Sil
  10. Ama nefis bir fotoğraf bu!

    YanıtlaSil
  11. gerçekten harika bir fotoğraf keşke katılsaydın bu arada bana da beklerim www.gecekiyafeti.com

    YanıtlaSil
  12. fotoğraf gerçekten harika,amaaannn katılamasan da boşver,dünyanın sonu değil,belki de başka bir güzelliğin başka bir umudun içinde bulursun kendini...
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  13. ama bence yarışmalık bir resimmiş elinize sağlık blogunuzun resim birincisi olun :)))

    YanıtlaSil
  14. Güzel girişim; sonucu ne olursa olsun;sanatta durmak yok; çek,sil,katıl ve yine çek,yine katıl :))

    YanıtlaSil
  15. Bence fotoğraf çok güzel, renk yarışmasına renk katardı kesinlikle, onlar düşünsün :)

    YanıtlaSil
  16. harika bir fotoğraf bence.. Olsun katılamasan da bu güzel fotoğrafı çekmişsin :)

    YanıtlaSil
  17. Hey there, loved your blog, just followed you on GFC (479), would you mind to follow back?

    mandyshareslife.blogspot.com

    MandySharesLife FACEBOOK PAGE

    YanıtlaSil
  18. Renkler için güzel bir temaymış.
    Ama çözünürlük konusu problem çıkarmış;)

    YanıtlaSil

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0