13 Eylül 2013

Tanrı Daima Tebdil-i Kıyafet Gezer


Merhaba,
Bloğuma son zamanlarda vakit ayıramıyorum. Bir sürü nedeni var ama beni en çok oyalayan taşınma meselesi oldu. Nihayet bu hafta sonu evime yerleştim. Ama malum dekorasyon işleri devam ediyor.
Bu arada kozmetikle, etkinliklerle, film ve kitaplarla çok ilgilenemedim. Ama kısa zamanda bir sürü yazı ve hatta güzel bir çekilişle telafi edeceğim.
Araya hafta sonu girmeden son günlerde okuduğum en güzel kitaplardan birini paylaşayım dedim. Lourent Gounelle'in Tanrı Daima Tebdili Kıyafet Gezer. Kitabı o kadar çok duydum ve her yerde o kadar çok övülüyordu ki ben de nihayet okuyabildim. Bir kitap için hoş güzel eğlenceli hüzünlü gibi sıfatlar kullanabilirsiniz. Ama bence bu kitap için en doğru kelime "başarılı" olsa gerek. Çünkü kitap roman görünümlü bir kişisel gelişim kitabı. İş ve özel hayatında başarısız ve biraz da ezik bir adamın nasıl düze çıktığını anlatıyor özetle. Ama şunu yapın bunu yapın diyerek yapmıyor bunu. Ayrıntı vermek isterdim ama henüz okumayanlara ayıp olmasın. Tavsiyemdir okuyunuz.
En kısa zamanda görüşmek dileğiyle, sevgiler, iyi hafta sonları.. 

Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

8 yorum

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Çok merak ettim, en yakın zamanda alıp okuyacağım :')

    YanıtlaSil
  3. Benim de keyifle okuduğum bir kitaptı.
    Bittikten sonra da oldukça düşündürdü.
    Okumayan herkese tavsiye ederim.

    Bu arada yeni evinde huzurla, sağlıkla ve keyifle, güle güle otur :)

    YanıtlaSil
  4. Tam yorumu yazamamışım yalnızca blog adresim gözükmüş affedersiniz .

    Harika bir kitap gerçekten de bende severek ve zevkle okudum. Yazınız için ellerinize sağlık bu tür kitapları paylaşmak bence çok güzel bir davranış :) benimde bu kitap hakkında yazımı okumak isterseniz hayatinmelodisii.blogspot.com/2013/07/bir-pazar-keyfi.html?m=1 a beklerim :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumların ve paylaşımın için çok teşekkür ederim,sevgiler:)

      Sil
  5. merhabalar,yazılarını özlemişim deniz'cim.kitap önerini not aldım.merakla bekliyorum yazılarını ve çekilişini.sevgiler

    YanıtlaSil

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0