22 Mayıs 2013

Dikkat Yazıyorum!

                                                                 


Merhaba,

Uzun zamandır severek takip ettiğim city-shot.com'da yazmaya başladım, aslında aylar oldu yazmaya başlayalı ama nedense fırsat bulup da bu haberi paylaşamadım bir türlü.

City-shot 'ta çok cici bayan yazarların (bir tane de erkek yazarımız var tabii ki Burak İnal, inanılmaz güzel yemek yazıları yazıyor) arasına katıldım ve orda olmaktan çok mutluyum. Ben de diğer yazarlar gibi sevdiğim, keyif aldığım şeyleri paylaşıyorum.

Genel olarak, okuduğumuz, dinlediğimiz, gördüğümüz ve sevdiğimiz her şeyi yazıyoruz.
City-shot ayrıca ödüllü bir blog. 2012 yılında Bumerang Ödüllerinde Jüri Özel Ödülü almıştı.
Okumaktan keyif aldığım grubun artık bir parçası olmaktan çok mutluyum. Özellikle sürekli başını ağrıttığım editörüm Zeynep süper bir insan!

Artık bloğum dışında yazılarımı http://www.city-shot.com/author/deniz-yildiz/ 'dan da takip edebilirsiniz.
Herkese keyifli günler diliyorum.
Çok sevgiler..
Bu yazıyı paylaş...
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Email This
  • Pin This
  • Share on Tumblr

2 yorum

  1. Bu çok güzel haber:))) Artık seni oradan da keyifle takip edeceğiz Deniz'ciğim :)) ...

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim Tuğba'cım, sevgiler :)

    YanıtlaSil

 
© Deniz'in Şarkısı
Designed by GeCe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0